• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-05-28 22:58:51 följande:

Själv väljer jag nog att onanera utan fisk. 
    Klokt val....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Jag är nåt in i helvete trött, är det okej om jag går å lägger mig ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • HMD

Jag ska skriva ett litet blindskriftbrevf till kim och be han tagga ner så du får åtminstone en god natts sömn till.

Hur låter det?

Är du för trött för att svara så önskar jag dig ändå en bra natt av sömn. Utan massa störiga drömmar.

Hell ain't a bad place to be
  • Anton Chigurh
    HMD skrev 2013-05-28 23:17:12 följande:
    Jag ska skriva ett litet blindskriftbrevf till kim och be han tagga ner så du får åtminstone en god natts sömn till.

Hur låter det?

Är du för trött för att svara så önskar jag dig ändå en bra natt av sömn. Utan massa störiga drömmar.
    Det låter som nåt av det bästa jag hört på mycket länge. Tack, HMD, jag skall ta med dig i min aftonbön, lägga in ett gott ord för dig när jag pratar med Chefen på översta våningen. Jag hyser en viss förhoppning att det är där jag hamnar, men fan vet. Du skall i vart fall bli rikligt belönad för din insats i kväll. Tack igen.

God natt, HMD, och alla ni andra... sleepted.gif

Och såklart...pussWetKiss.gif.....till Damerna i tråden.
  • Kicki85
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 23:24:41 följande:
    Det låter som nåt av det bästa jag hört på mycket länge. Tack, HMD, jag skall ta med dig i min aftonbön, lägga in ett gott ord för dig när jag pratar med Chefen på översta våningen. Jag hyser en viss förhoppning att det är där jag hamnar, men fan vet. Du skall i vart fall bli rikligt belönad för din insats i kväll. Tack igen.

God natt, HMD, och alla ni andra... sleepted.gif

Och såklart...pussWetKiss.gif.....till Damerna i tråden.

Sov så gott!
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-05-28 23:27:33 följande:

Sov så gott!
    Detsamma....sleep1.gif
  • MrsPenn
    mycketsaft skrev 2013-05-28 22:54:13 följande:
    Åååh, skämmes på mig. Det står ju faktiskt SOLES och inte soules are food for the fish! Märkte det inte förräns nu.. Då var det ju inget fel..
    ahaaaa - men med din förklaring fattar jag äntligen! Inget skämmes behövs! :)
    mycketsaft skrev 2013-05-28 22:53:12 följande:

Det är någon frisör som har fiskar som käkar upp död hud från fötterna, vet inte vad det kallas.. nån behandling i alla fall och de marknadsför sig med den där skylten. Just att själar är föda för fiskar lät lite.. eh.. obehagligt eller vad man ska säga..
    Just det... Fisk är god mat för människan, människans fotsulor är god mat för fisken. Lite så.

Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-05-28 22:55:41 följande:
    Fisk finns i många varianter :

[fiskskylt]

Den var skoj!  Onanerad fisk? Nej tack.
  • MrsPenn

The heck?

http://www.officesignspro.com/images/funny-signs/animals/cigarettes.jpg

• Kicki85
    MrsPenn skrev 2013-05-28 23:36:46 följande:
    The heck?

http://www.officesignspro.com/images/funny-signs/animals/cigarettes.jpg
    Innovation ju... dra upp färdigrökt fisk Glad