• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01

Saftis, snygg tröja!! Jag älskar miliprint och nitar

Och godmorgon på er alla, kul väder vi har.

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-29 09:40:27 följande:

Låter bra, jag måste baka muffins snart känner jag..
    Bra där Saftis.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-05-29 10:11:49 följande:
    Pinsamt om man frå främmande och det ligger trosor lite överallt

ååh, när vi hade ganska nyflyttat till ett nytt hus, mamma hennes man och vi barn så hade mamma rundvisning för vänner till familjen och deras barn, fast killar, i samma ålder som oss. Tyvärr hade min syster mens och hade haft bråttom på morgonen och bara slängt trosorna på golvet vid dörren i hennes rum. Lite jobbigt för henne när alla såg hennes menstrosor ligga där.
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-29 11:02:45 följande:
    Åååhhhhh neeeeeej va hemskt!! Jag hade rådött.
    Jag har förståelse för din reaktion, Trycket, men helt ärligt, mens är lika naturligt som skäggväxt, inget som varken du, eller någon annan kvinna, skall skämmas ett jävla dugg över/för. Sen behöver du iofs inte göra som Fru Dahmer, det är att sträcka sig lite väl långt kanske, men jag tror du vet precis vad jag menar här.

Råka hitta ett par trosor med mensblod i....va fan liksom. Big deal !!!

Nä, händer det, eller nåt liknande, dig någon gång, Trycket, så lyder du Anton här, och skrattar åt "eländet" och säger "städerskan behöver visst en åthutning" eller nåt, va fan vet jag, men du ger jävelen i att skämmas i alle fall...

ELLER HUR !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.