• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-16 08:13:55 följande:
    Godmorgon

Grattis till storvinsten orcha ,glöm inte stänga av telefonen ett tag nu för det brukar börja ringa folk man inte pratat med på 20 år.
    Schh...visste att jag inte borde nämnt nåt.
    Mårning tt, eller ja  Kaffe iallafall.
    Make love, not english quotes...
  • Orcha
    Gotlänning skrev 2013-06-16 02:07:44 följande:
    Candy Crush?

Är det såna med små kulor på choklad?

TP is the shit...

" rel="nofollow" target="_blank">

... så här låter det när jänkare äter TP men vad fan vet dom! 
    Tänkte mer på den där skrönan om killen som skriver in till "fråga sexologen".
    Han som gillar tp analt och undrar om det är normalt, varpå en annan kille svarar och beskriver att han borrar ett hål i tp innan för att få ut pulvret innan Akten sas...

Bra med tips!
  • Trailer trash TT

Fick för mig att jag skulle måla om i källaren och så fick det bli. Blir lite porrigt rött på väggarna.maken tittar på

Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-16 20:57:20 följande:
    Maken vill att jag skall sluta måla och komma och lägga mig. Klockan e ju bara 21.

Ooops?

Natti då.

">

• Trailer trash TT

Godmorgon

Sista arbetsveckan tjohoooo. Just nu hatar jag mitt jobb bara för att dom tvingar en att gå dit. Man kan väl få en extra vecka innan semester som man är ledig.
    Maken ligger och sover och jag hatar honom för det ,han ska sitta här och lida med mig och höra mitt gnäll. Han kommer säkert att sova till minst 10 idag.Inga barn som väcker,ingen hustru som för liv.
    Vi hade i alla fall en mysig söndagskväll,låg i sängen och mös,kolla film och åt choklad,pratade massa skit till 2 i natt.

Manyok
  • Trailer trash TT

Sitter och vräker i mig räkor och smuttar vin

Barnen är hos farfar och ska visst stanna där till första Juli. Jahopp

På lördag bestämde vi att dra på kryssning,typ äta buffe tills vi spyr,dricka roliga drinkar och bara vara.

På Onsdag nästa vecka drar vi oss mot Bråvalla. Campingen öppnar klockan 12 på dagen. Wooop wooop

Manyok