• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-06-14 06:06:08 följande:
    Skolavslutning idag.
    Seriöst, hade det inte varit för att ens egna barn var med och sjöng, medelst ylade, så hade man ju aldrig i helvitte tolererat oljudet.
    Dessutom aldrig laddat med servetter heller. Gråter
    Jas inte hade man sprungit frivilligt på skolavslutningar om ens egna barn inte hade. Man står och ler ,klappar händerna och det gör ont i öronen och alla sjunger falskt. Men gråter gör manGråter
    Manyok
  • Trailer trash TT

Idag är det jobbigt att komma iväg.Måste packa mina saker,ta på kajal ,fixa håret,kolla att jag ser snygg ut för det har jag hört att det är viktigt. Man vill ju inte vara ämnet i nån tråd nån skapar på FL.

-öhh jag såg en skitful brud på pendeln idag

Manyok
  • Trailer trash TT

You're 16 and miss the 90's? Yeah, I'm sure those were the best 3 years of your life. Shitting in your pants and eating dirt.

Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-14 06:09:57 följande:
    Jas inte hade man sprungit frivilligt på skolavslutningar om ens egna barn inte hade. Man står och ler ,klappar händerna och det gör ont i öronen och alla sjunger falskt. Men gråter gör manGråter
    Ja, jag grät när en studentpappa gick med stolthet och bar sin plakett, i fredags.
    Jag for förbi i bilen och hann se att han var tagen.
    Då brast det för mig...Skäms...blödig
    Make love, not english quotes...
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-06-14 06:05:02 följande:
    Så det är det som e termobrallor

Sexy!

Harebra.
    Make love, not english quotes...
  • Feltryck01

Fan vad du är söt Orcha. Jag gillar blödigt, tycker det är gulligt! :D

It's friiddaaaaay! *lyssnar på friday dubstep remix*

• mycketsaft

God morgon! Tipsade ett par om ett pojknamn i natt, ifall de skulle få en pojke. Kent-Jesus (kom tyvärr inte på det själv, stal från den här tråden www.familjeliv.se/Forum-4-252/m70185829-3.html). Pappan sa att de skulle fundera på saken ;) Tyvärr han ungen inte komma innan jag slutade..