• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-09-03 19:06:34 följande:
    Hej alla. Önska det var sommar året runt.
    Kan vi inte bara rösta om det...
    *sol-forever*
    Make love, not english quotes...
  • Orcha
    Kajanallan skrev 2013-09-03 22:34:39 följande:
    Ingen touchdown ikväll, kom bara löst vattnigt

Kräks
  • Trailer trash TT

Godmorgon dricker kaffe och filosoferar på uteplatsen. Ska åka till jobbet och hoppas det inte är en miljon andra som pendlar idag när la president of America är på besök. Skulle på ett möte idag borta vid kungsträdgården ungefär men det ser ut att inte bli så. Tack Obama. Jag hatar möten

I won't apologize for being different.
  • Feltryck01

Hej Orchis och hej på dig TT!! Nu har jag lunch och sitter och surar över Obama. Tycker han kan åka hem istället. Fast skulle inte banga om han skulle komma hit och ge mig ett jobb med schössta villkor.

• Orcha
    Feltryck01 skrev 2013-09-04 12:50:04 följande:
    Hej Orchis och hej på dig TT!! Nu har jag lunch och sitter och surar över Obama. Tycker han kan åka hem istället. Fast skulle inte banga om han skulle komma hit och ge mig ett jobb med schössta villkor.
    Ta hand om hans nuclear-codes kanske? Dom han släpar med sig omutifallatt han behöver bomba nåt land under sin utlandsvistelse.
    Misstänker att det är rätt bra betalt  
  • Tillie

Misstänker att killen är extremt otursföljd... vettefan hur han lyckas med saker som inte ska gå. Snart kommer han hem från jobbet, grinig och arg och less. Som vanligt, känns det som....

Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne