• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Kajanallan
    Trailer trash TT skrev 2013-09-06 21:46:08 följande:
    Jag har inte gjort nummer 2 idag. Bara så ni vet

Håller inne eller?
  • Kajanallan
    Orcha skrev 2013-09-06 23:44:00 följande:
    Snacka med kajanallan, h*n kanske har "skit"-sjyssta tips!

Can't talk, t-down incoming soon. Aaaaarrrhhhhh nnnniiiiiii niiiii oooohhh jäääää
  • Trailer trash TT

Shit vilket fint väder det är.sitter ute och blandar färg. En dörr som ska målas. Maken är hos en kompis.barn hos farfar och badar pool.

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Godmorgon dagboken

Nu dag nya bekymmer. Idag ska jag måla klart och kanske sedan sitta i solen en stund. Barnen har fått filmer så dom vill sitta inne och kolla film idag. Maken är lite grinig,tror han fått mens. Han blir så gnällig ibland.

I morgon är det Måndag igen. Vem i helvete var det som hittade på nått så dumt som Måndagar.  Har typ 3 möten i morrn.

Svärbitchen har ringt femtioelvatusen gånger och bråkat med oss. Hon fattar inte. Be om ursäkt,bete dig som folk och sluta bitcha. Hur svårt är det att fatta.

Har inte headbangat i helgen så det måst jag ta igen i kväll. Headbanging i källaren klockan 18.00 alla är välkomna.Lite lättare förtäring typ kexchoklad.

swag

• Tillie
    Kajanallan skrev 2013-09-08 16:05:52 följande:
    Krämig touchdown, check!
    Kan inte du föra din bajsdagbok någon annanstans? 
    Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-09-08 16:46:56 följande:
    Kan inte du föra din bajsdagbok någon annanstans? 
    Man tycker ju det.
  • Ojsan
    Kajanallan skrev 2013-09-08 16:05:52 följande:
    Krämig touchdown, check!

Fräsht
  • Trailer trash TT

Målat färdigt. Nu börjar det bli fint överallt. Headbangat en stund men slog skallen i bokhyllan och även ätit kexchoklad. Nu blir det vegoschnitzel och cous cous och nån hemgjord yougurtsås

• Ojsan
    Trailer trash TT skrev 2013-09-08 19:04:19 följande:
    Målat färdigt. Nu börjar det bli fint överallt. Headbangat en stund men slog skallen i bokhyllan och även ätit kexchoklad. Nu blir det vegoschnitzel och cous cous och nån hemgjord yougurtsås

det var iallafall fräsht på riktigt :)