• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-09-19 10:40:26 följande:
    Tvättar tvättar och tvättar sen klockan 6 i morse
    Har du klarat dig eller kräks du med?
  • mycketsaft

Till halloween, ska vi klä ut oss till mr och mrs Foster (Killing floor) eller Otis och Baby Firefly (house of a thousand corpses och devils rejects)? Tror ingen kommer att känna igen Otis och Baby, men hur kul är det att gå runt svettig i en gasmask hela kvällen? Eller de kanske inte blir så otrevligt?

• Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-09-19 18:12:45 följande:
    Har du klarat dig eller kräks du med?

Jag har bara mått illa och sen inget mera. Övriga i familjen har alla kräkts i kapp hela natten. Såg ut som ett slagfält i morse när jag vaknade från min en timmes sömn.
    I won't apologize for being different.
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-09-19 18:16:41 följande:

Jag har bara mått illa och sen inget mera. Övriga i familjen har alla kräkts i kapp hela natten. Såg ut som ett slagfält i morse när jag vaknade från min en timmes sömn.

Magsjuka är inte det roligaste man har att göra med..
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-09-19 18:15:25 följande:
    Till halloween, ska vi klä ut oss till mr och mrs Foster (Killing floor) eller Otis och Baby Firefly (house of a thousand corpses och devils rejects)? Tror ingen kommer att känna igen Otis och Baby, men hur kul är det att gå runt svettig i en gasmask hela kvällen? Eller de kanske inte blir så otrevligt?

Gasmasken definitivt
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-09-19 18:34:37 följande:

Gasmasken definitivt
    Japp.

Skönt med spyandet. Typ. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Trailer trash TT

Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.

I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens

• Trailer trash TT

Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.

I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-09-20 22:27:22 följande:
    GTA V

Håller mig till S.E.X. IV+

Plusset står för extras.  
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...