• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Hemann
    Tillie skrev 2013-09-14 01:08:28 följande:
    under livet skulle jag säga. jag dricker väldigt sällan annars.
    Du menar att fjortisen som druckit sig full sju dagar i veckan i flera år, för att denne har hamnat snett från början (men sedan abrubt slutar resten av livet) , är en lika stor alkoholist jämfört med Bert på 65+ som druckit lika mycket under sin livstid  men har regelbundet tagit en afterwork på onsdagen samt en vinare tillsammans med sin fru en fredagskväll under livets gång?

Jag är inte beredd att hålla med... 
  • Tillie
    Hemann skrev 2013-09-14 01:20:02 följande:
    Du menar att fjortisen som druckit sig full sju dagar i veckan i flera år, för att denne har hamnat snett från början (men sedan abrubt slutar resten av livet) , är en lika stor alkoholist jämfört med Bert på 65+ som druckit lika mycket under sin livstid  men har regelbundet tagit en afterwork på onsdagen samt en vinare tillsammans med sin fru en fredagskväll under livets gång?

Jag är inte beredd att hålla med... 
    Stör det dig mycket att jag dricker? Måste jag vara en alkis för det??? Jag är varken gravid, har barn, eller jobb som väntar imorgon, jag får dricka vin, utan att behöva skämmas för det. Jag har helg och njuter av den. Vad har du gjort ikväll?
    Who the fuck is Justin Bieber? / Ozzy Osbourne
  • Tillie

Jag är inte ens full! Bara trött, varit en lång dag så nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt people!

• Hemann
    Tillie skrev 2013-09-14 01:38:25 följande:
    Stör det dig mycket att jag dricker? Måste jag vara en alkis för det??? Jag är varken gravid, har barn, eller jobb som väntar imorgon, jag får dricka vin, utan att behöva skämmas för det. Jag har helg och njuter av den. Vad har du gjort ikväll?
    Varför går du in i ett defensivt läge för när jag endast ställde en rak fråga? Ärligt talat skiter jag i hur mycket just DU dricker. Det enda jag gjorde var att ställa en rak fråga som blev utan svar...
    Oftast är det den som inte förstår ett skit som tar sig friheten och förklarar vad som är verkligheten eller ej
  • Tillie
    Hemann skrev 2013-09-14 01:48:40 följande:
    Varför går du in i ett defensivt läge för när jag endast ställde en rak fråga? Ärligt talat skiter jag i hur mycket just DU dricker. Det enda jag gjorde var att ställa en rak fråga som blev utan svar...
    Ska jag svara ärligt på din fråga, min farsa var alkis, så jag vet vad alkoholism är och nej, jag anser inte mig själv vara det. Men jag älskar god mat, att vara social, att dricka gott och bara njuta av livet. Och dricker gör jag som sagt sällan. Jag känner själv när jag har fått nog. 
  • Hemann
    Tillie skrev 2013-09-14 01:59:23 följande:
    Ska jag svara ärligt på din fråga, min farsa var alkis, så jag vet vad alkoholism är och nej, jag anser inte mig själv vara det. Men jag älskar god mat, att vara social, att dricka gott och bara njuta av livet. Och dricker gör jag som sagt sällan. Jag känner själv när jag har fått nog. 
    Då har vi i alla fall en sak gemensamt. Att växa upp med en förälder som är alkolist ger olika avtryck hos dem som får stå ut med det under uppväxten. 

Vi hanterar det alla på olika sätt och samtidigt förnekar det på olika sätt. Mer komplicerat än så är det inte!
  • Trailer trash TT

God morgon. Hoppas alla haft en skön fredag,själv satt jag och youtuba hela kvällen och halva natten

I won't apologize for being different.
  • Tillie

Jag mår som jag förtjänar... Idag ska jag avskärma mig från allt socialt och bara kolla film. 

• Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-09-14 12:01:30 följande:
    Jag mår som jag förtjänar... Idag ska jag avskärma mig från allt socialt och bara kolla film. 

Ha en bra dag och hoppas du får se någon riktigt bra film
    I won't apologize for being different.