• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    ulfsas skrev 2013-11-12 16:44:08 följande:
    Va, hänger ni alla i Kista C. Jag bor i Sumpan så jag är också där iblandSolig

Tydligen.
    Och fler blir vi visst. 
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-12 16:44:08 följande:
    Va, hänger ni alla i Kista C. Jag bor i Sumpan så jag är också där iblandSolig
    Kista-Sumpan och Solna håller ju på att bli gigantiskt. Mycket trevligt att se ;)
  • ulfsas
    Ronga skrev 2013-11-12 21:15:02 följande:
    Kista-Sumpan och Solna håller ju på att bli gigantiskt. Mycket trevligt att se ;)
    Sumpan skall gå från 40000 till 60000 inv på några år. Tur att jag bor i ett svårförtätat områdeSolig
    Man, 49 år.
  • Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-12 21:44:30 följande:
    Sumpan skall gå från 40000 till 60000 inv på några år. Tur att jag bor i ett svårförtätat områdeSolig
    Haha
    Så länge ingen stör en själv så får det gärna flytta in massa folk :) 
  • ulfsas

Japp. Så är det. 20000 i min trädgård blir väl trångt.
    Man har byggt ut i skog, gamla militärområden och förtätat. Vad som återstår vet jag inte var det skall ligga ännu. Det har blivit fina och dyra områden. I Sumpan ligger en 1:A runt miljonen och en 4:A på 3.5-4.5. Området är väldigt centralt så det blir nog bra.

• Ronga
    ulfsas skrev 2013-11-12 22:24:18 följande:
    Man har byggt ut i skog, gamla militärområden och förtätat. Vad som återstår vet jag inte var det skall ligga ännu. Det har blivit fina och dyra områden. I Sumpan ligger en 1:A runt miljonen och en 4:A på 3.5-4.5. Området är väldigt centralt så det blir nog bra.
    Har två kompisar som bor i centrala delarna av Sumpan. Tycker det är sjukt vackert där och hade lätt skaffat mig en lägenhet där om chansen dök upp. Pendeln finns och även Tbanan, massa affärer och livligt. 
  • Matildet

Blir en jobbsökardag idag. Behövs nog en massa kaffe till det. Egentligen har jag en intervju om 4 timmar, men googlade på stället och fick genast svar på hur seriösa dom är. Flashback is your friend...Drömmer Blev inte förvånad alls när ett säljarföretag i Östermalm bara går efter provision. Ingen grundlön. Så jag ska fan i mig inte söka såna jobb längre, fyfan. 
    Usch jag önskar jag inte gick upp ur sängen. Hostan höll mig vaken halva natten.  

Life is for my own to live my own way
  • ulfsas
    Ronga skrev 2013-11-12 22:44:59 följande:
    Har två kompisar som bor i centrala delarna av Sumpan. Tycker det är sjukt vackert där och hade lätt skaffat mig en lägenhet där om chansen dök upp. Pendeln finns och även Tbanan, massa affärer och livligt. 
    Området blir bättre och bättre. Ligger bra till. Rätt centralt. Det har flera storbanker märkt. SEB och nu Handelsbanken har stora kontor där. Det gör att de blir fler som har krav och pengar för att få en god service.
    Tåg, T-bana och på rätt sida om stan för att nå Arlanda är också bra. 
    Man, 49 år.
  • Orcha
    Matildet skrev 2013-11-11 11:50:47 följande:
    Jag såg dig

Jag håller med om det, synd bara att dom är i princip omöjliga att fåFlört
    Kista är bäst som shoppingställe i Stockholm om man verkligen vill ha allt. Har fortfarande inte hunnit prova O'learys nya gokart bana där änTungan ute
    Däremot föredrar jag Nacka Forum snäppet bättre och det är bara för att det finns större ytor där. Man blir inte lika trängd av folkmassan där som man blir i Kista...

Sjysst!
    ulfsas skrev 2013-11-12 22:24:18 följande:
    Tycker du låter känslig, 15000 borde väl funka iaf?
    Tänk på alla lättfo...klädda damer sommartid, jösses, fimpa kikaren och bring sunglasses. liksom!
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • ulfsas

Jag är ju så lättkränkt. Tänk om någon går på min gräsmatta.