• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Ronga
    Tillie skrev 2013-11-04 15:13:04 följande:
    vill inte ens se mig själv i spegeln just nu. Är så vidrig.Gråter

Snacka om att jag hatar mig själv just nu. Om det är något jag är riktigt trött på så är det just mig själv. Tror fan jag lägger ner. 
    Känn inte så. Vi har alla dagarna då vi känner oss skitfula och dagarna vi känner oss på topp. 
    Sluta kolla dig i spegeln. Spegeln är där för att mindfucka dig, stirrar du tillräckligt länge i den så förändras även bilden av dig själv i dina ögon.

• Tillie
    Ronga skrev 2013-11-04 15:19:36 följande:
    Känn inte så. Vi har alla dagarna då vi känner oss skitfula och dagarna vi känner oss på topp. 
    Sluta kolla dig i spegeln. Spegeln är där för att mindfucka dig, stirrar du tillräckligt länge i den så förändras även bilden av dig själv i dina ögon.

Det blir svårt för just nu vill jag bara bli osynlig och det är jag verkligen inte.
    Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • Ronga
    Tillie skrev 2013-11-04 15:32:02 följande:
    Det blir svårt för just nu vill jag bara bli osynlig och det är jag verkligen inte.
    Varför tycker du att du är skitful? Många tycker ju att du är söt. Det sitter i ditt huvud. 
  • Tillie
    Ronga skrev 2013-11-04 15:38:03 följande:
    Varför tycker du att du är skitful? Många tycker ju att du är söt. Det sitter i ditt huvud. 
    Jaså så det vet du?Skäms Tycker inte alltid det, men den senaste veckan har varit lite jobbig. Går upp och ner.
    Det underlättar med träning.

-------

Jag hade iaf tänkt ut och gå lite nu. Med den bästa musiken i öronen.Glad Om jag bara kunde sluta hosta som en katt som hostar upp hårbollar så... kippar efter andan hela tiden. 
    Dags att bli frisk nu tycker jag. 
    Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • Trailer trash TT

Kyckling i jordnötssås till middag skall bli gott. Jääääätegooooott och jag e så hungrig

Alltså inte hon som skrev brevet som medverkar vid tilllagningen

I won't apologize for being different.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-11-05 14:19:06 följande:
    Headbangat en stund och rensat huvudet från negativa tankar
    Bra jobbat, min Trailer....mycket bra. stickheadbanger.gif

Jag känner mig således lugn inför nattens insomnande.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-11-05 15:12:15 följande:
    Bra jobbat, min Trailer....mycket bra.

Jag känner mig således lugn inför nattens insomnande.
    Och det var till rammstain så nu kommer du sova som en kung och jag var iförd endast trosor och linne.  *lämnar mer information än nödvändigt*
  • Trailer trash TT

Jag har skrotat runt hemma hela dagen och inte gjort mer nytta än nödvändigt

• Ronga
    Trailer trash TT skrev 2013-11-05 16:43:44 följande:
    Jag har skrotat runt hemma hela dagen och inte gjort mer nytta än nödvändigt
    Älska livet.