• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Matildet

Dags att bli sjuk igen då. 

Abso-fucking-lutely.
  • Ronga

Herregud jag ligger i världens matkoma. Aldrig mer utemat.....brukar inte äta ute så himla ofta.

• Matildet

Fucking förkylning, jag har inte tid med dig! SkrikandesJag måste träna! Så lack jag blir. Har jag inte blivit frisk i halsen imorrn så tänker jag ändå träna, skiter i vilket. 

Abso-fucking-lutely.
  • Orcha

Nähäpp. Om man skulle ta och...

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-11-27 11:41:00 följande:
    Fucking förkylning, jag har inte tid med dig! SkrikandesJag måste träna! Så lack jag blir. Har jag inte blivit frisk i halsen imorrn så tänker jag ändå träna, skiter i vilket. 
    Överkonsumera vitamin c -.-
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-11-27 14:11:39 följande:
    Nähäpp. Om man skulle ta och...
    ...all lycka till.Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-11-27 14:20:55 följande:
    Överkonsumera vitamin c -.-
    Yay, citronvattenFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-11-27 16:09:02 följande:
    Yay, citronvattenFlört
    Testa Antons dunderkur istället, Matilde, funkar garanterat. Och skulle det visa sig att den inte gör det. Så har förhoppningsvis lite roligt. 

Du tippar helt enkelt i dig en liter hyfsad god Whisky varannan timme, under all vaken tid, så att säga, det tar död på dom flesta bakterier. Och du kör på med kuren i minst fem dagar i sträck, annars gör den ingen nytta.

Å inget jävla tjat om att du ogillar Whisky nu, Matilde, vill du bli frisk, så får du fan offra dig lite.

Lycka till.

Kram, //AntonGlad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Matildet
    Anton Chigurh skrev 2013-11-27 16:18:56 följande:
    Testa Antons dunderkur istället, Matilde, funkar garanterat. Och skulle det visa sig att den inte gör det. Så har förhoppningsvis lite roligt. 

Du tippar helt enkelt i dig en liter hyfsad god Whisky varannan timme, under all vaken tid, så att säga, det tar död på dom flesta bakterier. Och du kör på med kuren i minst fem dagar i sträck, annars gör den ingen nytta.

Å inget jävla tjat om att du ogillar Whisky nu, Matilde, vill du bli frisk, så får du fan offra dig lite.

Lycka till.

Kram, //AntonGlad
    Då ska det vara: 

">

Flört

Ja, då lär jag garanterat må jävligt bra iallfall, eller dåligtTungan ute. De få gånger jag druckit Whiskey får jag alltid minnesluckor. Men, lite minnesförlust är ju inte helt fel ibland heller. Just nu skulle det sitta jävligt fint faktiskt, jag vill helst glömma skämtintervjun på á la Kalle Anka, jag var på för 2 timmar senDrömmer

Tack för tipset, det uppskattas alltid . 
    Kram på digGlad
    Abso-fucking-lutely.
  • Orcha
    Anton Chigurh skrev 2013-11-27 16:02:40 följande:
    ...all lycka till.Solig
    Tack vännen. Solig
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...