• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • ulfsas
    Trailer trash TT skrev 2013-12-13 05:21:44 följande:
    Kära dagbok

Vaknade och så var den jävla dagen förstörd. Tappade kaffemuggen .självklart hett kaffe. Det mesta landade på mina fötter.

Skulle ta en dusch men det fanns bara kallvatten av nån jävla anledning.

Knappen på mina favoritjeans lossnade och jag kan inte sy. Väntar på att maken vaknar.

Sitter i alla fall med en ny mugg kaffe och kollar musikhjälpen..

Ciao
    Då kan dagen bara bli bättreKaffe
    Man, 50 år.
  • Orcha

Fredag den trettonde startade med en timmes försovning. Så atte Förresten, ha en fin kväll!

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Trailer trash TT

Och jag har börjat att inte sova på nätterna igen. Kan inte somna och ligger och kollar tv.. kan inte sova på dagen idag pga ridskola luciatåg och svärfar på middag. Förhoppningsvis svimmar jag vid 6 i kväll

I won't apologize for being different.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-12-14 06:07:29 följande:
    Och jag har börjat att inte sova på nätterna igen. Kan inte somna och ligger och kollar tv.. kan inte sova på dagen idag pga ridskola luciatåg och svärfar på middag. Förhoppningsvis svimmar jag vid 6 i kväll
    *strör massor av sömnstoff i tt´s ögon*
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Matildet
    Trailer trash TT skrev 2013-12-14 06:07:29 följande:
    Samma här. Fast i mitt fall är det metal i hörlurarna. Jobbigt att inte kunna sovaObestämd
    Abso-fucking-lutely.
  • Ronga

Ännu en som inte kan sova. Jag längtar efter att få lägga huvudet på min svala kudde och sakta somna in och komma in i drömmarnas värld.

• Matildet

Nackdelen med att inte kunna sova är att jag börjar bli rätt hungrig. Är nog bra att folk redan ätit upp allt onyttigt här hemma....

Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:37:18 följande:
    Nackdelen med att inte kunna sova är att jag börjar bli rätt hungrig. Är nog bra att folk redan ätit upp allt onyttigt här hemma....
    Varför kan du inte sova? Inte trött, kan inte av någon anledning...?
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:40:50 följande:
    Varför kan du inte sova? Inte trött, kan inte av någon anledning...?
    Är ganska trött, men kan inte slappna av ordentligt. Är mycket jag går och tänker på.. Själv då?
    Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:43:20 följande:
    Är ganska trött, men kan inte slappna av ordentligt. Är mycket jag går och tänker på.. Själv då?
    Har en gäst som snarkar något katastrofalt samt gör skumma ljud ifrån sig, och jag är ultra känslig för sådant :(