Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Sitter på pendeln och känner mig irriterad och vill slå nån..men eftersom jag tror på orden peace love and understanding då drar kag på musik istället

Manyok
  • Trailer trash TT

Startat datorn och ska kanske jobba lite.idag frågade chefen om vi infört funny socks day på jobbet.tittade på mina fötter och upptäckte att kah har em rosa döskalle strumpa pch en svart strumpa på mig. Kah svarade självklart har ni andra inte sett mailet jag skickade ut

Manyok
  • Trailer trash TT

Lunch ..en påse bilar och en nutrilett som jag snodde av en arbetskamrat.hur kan man frivilligt dticka nått så äckligt fem gånger om dagen i flera veckor

Manyok
  • Trailer trash TT

Om en timme slutar jag jippie sen hem.åka och handla sen ska jag spela hela kvällen. Barn åker till farfar för lek och bus hela helgen

Manyok
  • Trailer trash TT
    MrsPenn skrev 2013-04-19 14:08:19 följande:
    Tre veckor. Skogsbär är riktigt god. Men om man vill bli mätt får man ta fibertabletter också som fyller upp magsäcken. Jag tycker Nutri kan vara bra som KOMPLEMENT till nyttiga måltider och motion.
    Men om man tror man ska få förändring bara genom att ändra ens dagliga intag tror man fel.

De allra flesta som jag känt som provat nutri går upp alla kilona när de börjar äta normalt igen.
    Kanske är det jag ska göra för att gå upp i vikt. Käka nutrilett i några veckor och sen jävlar
    Manyok
  • Trailer trash TT

Nu ska jag äta chokladbollar och vänta på maken så vi kan åka och handla. Farfar kommer förbi om en kvart och hämtar bacillerna

Manyok
  • Trailer trash TT

Ätit middag *rap*  Drar på mig pyamas och sätter mig och spelar spel,en vodka red bull och en snus.Life is good

Manyok
Svar på tråden HANGAROUND