• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-15 17:29:22 följande:
    Äh, du vill bara ha en ursäkt att hänga i vassen och dregla över halvnakna badgäster.
    Pervert!

Att jag alltid tar med mig en kikare betyder ju enbart att jag även är en entusiastisk fågelskådare. Kom igen nu, du behöver inte rikta bort uppmärksamheten ifrån den egentliga sanningen. Den att du "låtsas" om att du inte vet att det finns fiskare ute på vattnet när du väl väljer att sola topp-less... Solig
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-15 19:31:58 följande:
    Att jag alltid tar med mig en kikare betyder ju enbart att jag även är en entusiastisk fågelskådare. Kom igen nu, du behöver inte rikta bort uppmärksamheten ifrån den egentliga sanningen. Den att du "låtsas" om att du inte vet att det finns fiskare ute på vattnet när du väl väljer att sola topp-less... Solig
    Nude, menar du nu va?

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-15 19:43:53 följande:
    Nude, menar du nu va?

Har aldrig sett en fågel iklädd några kläder heller...
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-15 19:58:07 följande:
    Har aldrig sett en fågel iklädd några kläder heller...
    Birds, kallas det på engelska och har visst tvetydiga översättningar...ähum.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-15 20:17:57 följande:
    Birds, kallas det på engelska och har visst tvetydiga översättningar...ähum.
    Har skådat ett par ragator i mitt liv. Jag blir lika lycklig som lite smårädd varje gång det sker. Det är lite spännande faktiskt, man vet aldrig vad man kan förvänta sig till skillnad ifrån skator och annat generellt...
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-15 20:31:43 följande:
    Har skådat ett par ragator i mitt liv. Jag blir lika lycklig som lite smårädd varje gång det sker. Det är lite spännande faktiskt, man vet aldrig vad man kan förvänta sig till skillnad ifrån skator och annat generellt...
    Alikor, skator, ruggugglor osv...
    Är inte avis på dig i vassen alls.
    Cool
  • LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-15 21:14:57 följande:
    Alikor, skator, ruggugglor osv...
    Är inte avis på dig i vassen alls.
    Cool
    Ohh, en rugguggla har jag enbart upplevt en gång. Inget jag ens önskar min värsta fiende. Men man glömmer snabbt det tråkiga när man med stolthet kan säga att man har fått uppleva dårpippin.

Dårpippin har ett unikt läte som ej går att ta miste på, även om man befinner sig i en livlig miljö mitt i centrala stockholm under rusning. Ingen vet vad det är som får dårpippin att välja en specifik plats under häckningstiden och det är därför väldigt svårt att på förhand räkna ut vart man kan finna dem. Vissa har en teori om att de drar söderut under vinterhalvåret, men jag är skeptisk....

• Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-15 22:34:26 följande:
    Ohh, en rugguggla har jag enbart upplevt en gång. Inget jag ens önskar min värsta fiende. Men man glömmer snabbt det tråkiga när man med stolthet kan säga att man har fått uppleva dårpippin.

Dårpippin har ett unikt läte som ej går att ta miste på, även om man befinner sig i en livlig miljö mitt i centrala stockholm under rusning. Ingen vet vad det är som får dårpippin att välja en specifik plats under häckningstiden och det är därför väldigt svårt att på förhand räkna ut vart man kan finna dem. Vissa har en teori om att de drar söderut under vinterhalvåret, men jag är skeptisk....

" rel="nofollow" target="_blank">

Tur det finns sprit...

">

• LadyInRed
    Orcha skrev 2014-02-15 22:58:13 följande:
    Tur det finns sprit...

" rel="nofollow" target="_blank">

Håller med. Att jäveln öppnar upp kylskåpet full med sprit + ett paket mjölk och sedan väljer mjölk känns väl inte helt rätt Skål
  • Orcha
    LadyInRed skrev 2014-02-15 23:10:48 följande:
    Håller med. Att jäveln öppnar upp kylskåpet full med sprit + ett paket mjölk och sedan väljer mjölk känns väl inte helt rätt Skål
    Nej, bebisdricka för små kalvar Kräks