• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 17:26:33 följande:

Hahaha

Åh, vad sur jag blir. Sambon har något som måste bli klart imorgon. Det är långt ifrån klart och han hittade nyss 4 problem till som måste lösas. Vad gör kollegan? Jo, åker hem.. FUCK YOU. Imorgon så får fucking han stanna som ändå är singel.

Asså den där kollegan, kan han inte få sparken snart?

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Petite Chérie
    Orcha skrev 2014-02-13 17:36:35 följande:
    Asså den där kollegan, kan han inte få sparken snart?

Man kan ju tycka det.. Sambon gillar ju honom, men han är så jävla knepig. Blir han arg på något så åker han hem så fort kl är 16, även fast det är saker som måste göras. Han svarar inte i telefon. Han vägrar resa i jobbet. Han stänger ner ibland och pratar inte med NÅGON på flera dagar.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Orcha
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 17:40:16 följande:
    Man kan ju tycka det.. Sambon gillar ju honom, men han är så jävla knepig. Blir han arg på något så åker han hem så fort kl är 16, även fast det är saker som måste göras. Han svarar inte i telefon. Han vägrar resa i jobbet. Han stänger ner ibland och pratar inte med NÅGON på flera dagar.
    Inte så konstigt att han är singel...Obestämd
  • Petite Chérie
    Orcha skrev 2014-02-13 17:50:35 följande:
    Inte så konstigt att han är singel...Obestämd
    Nej. Men han verkar inte heller intresseradObestämd Skulle inte förvåna mig om han aldrig ens sett på porr.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Orcha
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 17:55:28 följande:
    Nej. Men han verkar inte heller intresseradObestämd Skulle inte förvåna mig om han aldrig ens sett på porr.
  • Petite Chérie
    Orcha skrev 2014-02-13 18:12:00 följande:
    Inboxar dig Daaaarling.
  • Orcha
    Petite Chérie skrev 2014-02-13 18:14:09 följande:
    Inboxar dig Daaaarling.
    Solig
  • Ronga

Kunskapskanalen Hjärta

Min räddning ikväll.

Only fear of death is coming back reincarnated