• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha

Hahaha...nån vill inte jobba och nån skrattar rått åt en klantig kompis. Rolig läsning!

Imorse ville inte mitt huvud vara med alls. Jag stod och glodde på kaffebryggaren i flera minuter och undrade hur man började.
    När kaffet väl puttrade så stod jag igen och undrade vad man borde göra härnäst.

Tidiga morgnar är ett gissel och jag tror på fullaste allvar att det är onaturligt att kliva upp före sin egna inbyggda klocka.

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-04-15 14:04:28 följande:
    Hahaha...nån vill inte jobba och nån skrattar rått åt en klantig kompis. Rolig läsning!

Imorse ville inte mitt huvud vara med alls. Jag stod och glodde på kaffebryggaren i flera minuter och undrade hur man började.
    När kaffet väl puttrade så stod jag igen och undrade vad man borde göra härnäst.

Tidiga morgnar är ett gissel och jag tror på fullaste allvar att det är onaturligt att kliva upp före sin egna inbyggda klocka.
    jag står alltid och tittar på kaffebryggaren i flera minuter på morgonen. Maken laddar den på kvällen och det enda jag behöver göra är att trycka på knappen
    Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-15 14:05:57 följande:
    jag står alltid och tittar på kaffebryggaren i flera minuter på morgonen. Maken laddar den på kvällen och det enda jag behöver göra är att trycka på knappen
    Jag har funderingar på att ladda den rackaren på kvällen men jag är lite disträ så risken är väl att man glömmer det och ändå envisas med att trycka igång den, oladdad.

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-15 14:07:46 följande:
    Jag kan värma köttfärssås som finns i frysen och koka spagetti.Inte för komplicerat eller?

Byt ut spag mot nudlar så tror jag nog det funkar
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-04-15 14:10:37 följande:

Byt ut spag mot nudlar så tror jag nog det funkar
    funkar nudlar till köttfärssås?
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-15 14:06:58 följande:
    Vet inte bara var jag ska börja
    Med telefonkatalogen. Sen letar du på Pizzarestauranger.

Sen letar du upp vilka som har hemkörning.

Ringer.

Klart. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden HANGAROUND