• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    och skrev 2013-04-15 19:32:44 följande:
    Ja, jag tror det med.

Jag kommer bli jättetjock av detta, jag kompenserar alltid för att jag ska få slänga hälften, men idag fick jag äta upp rubbet istället.

Alltså kan vi ha en viktökningstävling också, jag kan nog öka i vikt med två kilo per dag om detta håller i sig. Jag kommer vinna den tävlingen med.  
    Den tävlingen kommer du vinna direkt.Jag har försökt gå upp i vikt i 10 år men inte lyckats.Jag trycker i mig mat och godis jämt
    Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-15 18:25:15 följande:
    fan glömde bort vilken tråd jag skulle skriva i

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT

imagine this: you're home alone and you sneeze. Suddenly the phone rings and you answer, then someone whispers "Bless you" and hangs up

Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-16 06:03:31 följande:
    imagine this: you're home alone and you sneeze. Suddenly the phone rings and you answer, then someone whispers "Bless you" and hangs up
    Åfifan...*ryser*

Nästan blivit drabbad av det.
    Nån tokfan som ringde varenda gång jag klev innanför dörren och sa, jaså du är hemma nu - jag vet nog vad du du gjort idag.
    Plus en beskrivning var jag varit...
    På ett hemnummer som inte stod på mig (andrahandslägenhet)...
    GråterFörvånad

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
Svar på tråden HANGAROUND