Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Godnatt damer o herrar, invigde idag ett par av mina skor och firar det med skavsår. Puh.
    Puss på er

• Feltryck01

Ååh Doofie! vad söt du är! Men just nu är såret rätt så gross, så jag måste tyvärr tacka nej för den här gången. Men imorgon när jag satt på plåster kanske?

Sleep tight!

• Feltryck01
    Doofie skrev 2013-05-05 00:20:36 följande:
    Fotbad och massage kanske då? ;*

Sleep right!
    Mmm ryggmassage skulle ju faktiskt inte vara fel.. Drömmer Men huuuur ska jag kunna återgälda det? Hjärta
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Alltså vad är grejen med candy crush? Får reklam hela tiden om det, kommer explodera snart!

• Feltryck01
    Fröken reserverad skrev 2013-05-05 20:26:24 följande:
    Bra tidsfördriv när man väntar på något. 
    Huh. Är det som bubble witch saga? Har man typ ett visst antal försök på kort tid, som liv typ som man förlorar när man förlorar en bana?..
    Doofie skrev 2013-05-05 21:21:57 följande:
    Nja det räcker med att du är min kökslav för en dag. Hjärta
    Jag är jättebra på att diska!! Hjärta

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-05 21:31:41 följande:
    Nu måste jag äta upp en massa överblivet fika från sonens 4-årskalas.. "delar ut kakor till alla i tråden"
    Ååååhåh kaka!!!!
    Fröken reserverad skrev 2013-05-05 21:33:03 följande:
    Japp. Precis som bubble witch saga, det går bättre för mig just nu. Har inte suttit fast där en månad iaf
    Usch, hatar bubble witch. Kom till typ lvl 170nånting och gav helt upp Skitspel!
    Doofie skrev 2013-05-05 21:33:35 följande:
    Så bra!
    Hemma hos dig imorgon eller? Nästa helg kanske passar bättre? Kyss
  • Feltryck01
    Fröken reserverad skrev 2013-05-05 21:47:33 följande:
    Skratt..lvl 170 låter ju som du höll på ett tag
    Okej då, lvl 123 för att vara mer precis Drömmer Jag höll på ett tag jaaa... Men jag var värre med bejeweled blitz Flört
    Doofie skrev 2013-05-05 21:52:16 följande:
    Ja nästa helg låter bra, fast då får jag min mens Gråter så du får akta dig om jag är lite ilsken av mig!
    Imorgon ska jag gå och köpa något gott att dricka som belöning för ditt goda arbete.  

Oooh! Men ska du ha mens måste vi ha chokladdoppade jordgubbar också! Vilken dejt vi kommer ha! Solig
  • Feltryck01

Goodmorgooooon!!

• Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-06 12:10:33 följande:
    God morgon tryckis :D
    Oj, klockan är ju mycket... Aja, ska försöka ta mig ut och jogga. Vad gör du Saft? :D
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-06 12:29:25 följande:
    Int så mycket.. Ska fika lite snart. Det är mycket att äta upp innan det blir gammalt och torrt :) Sen ska vi på fyraårskontroll med sonen, ska kolla hörseln på honom, då får vi veta om han faktiskt hör illa eller om han bara har selektiv hörsel ;) När man vill att han ska göra något hör han sällan..
    Haha! Låter som en viktig koll Skulle behöva en hörselkoll själv, men ääähh. Jag är ung, jag kan inte ha problem med hörseln, nänä.. Drömmer
    Lycka till på kollen!!
Svar på tråden HANGAROUND