Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Saftis! Vilken fin ny avatar du har Skrattande

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-07 12:27:58 följande:
    Åh, tack :) tyckte den passade bättre till mitt namn. Det är rabarber och jordgubbssaft om någon undrar.. jättegod!
    Jag trodde att det var fanta! Men jag är läskskadad, så kanske därför
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-07 13:13:34 följande:

läsk är nästan bättre än saft !
    Näääästan Drömmer

Undrar om det blir samma effekt om man sodastreamar saft?
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-07 13:42:21 följande:

jag gör det ibland :) det blir inte lika bra men inte långt ifrån!
    Hahaha vad häftigt!

Har du sodastreamat oboy också? Flört 
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-05-07 13:50:17 följande:
    nä, faktiskt inte.. det borde smaka galet! Jag brukar inte streama saften utan bara vatten och sen hälla i saft.
    haha finns ju folk som sodastreamar allt Knäppisar!
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-05-07 14:10:06 följande:
    Kom-i-håg:
    Först sodastreamar du vattnet, SEN häller du i saften. Det är rätt gott, man får ta lite extra saft.
    Varför är det viktigt egentligen? *noob*
  • Feltryck01

Jahaaaaa, som när man tappar colan i golvet! Och sniskmetoden är samma som när man häller upp öl, skumpa och skummig cola Lärde mig det där med ölen när jag var typ tolv.. *host*

• Feltryck01

Nu äre jag som är udda, för jag gillar att prata med alla irl, jag vill vara överallt och diskutera saker! Stått med en kund och småpratat i tio minuter en gång på jobbet...

Svar på tråden HANGAROUND