Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Dagboken som jag glömt bort

Vaknade och sa var den jävla skitdagen förstörd.

Druckit fyra liter kaffe och är inte pigg.

Surfat på nätet som min mor säger

Letat mobil

Barn som skriker åt varandra,my head

Idag ska jag åka pendel och lyssna på hög musik. Det konstiga är att folk pratar med mig fast jag har stora lurar på öronen.Dom borde ju fatta liksom.

Har packat allt jag behöver. Handspriten åkte ner i väskan igen,kan behövas.Chokladkakor,en flaksa cola light eftersom jag är på diet.

Maken lämnar barn på mornarna och det är tur det.Skulle jag göra det skulle vi komma iväg den här tiden nästa vecka och det går ju inte.Finns visst regler.

Går till bussen som ska ta mig till pendeln. Prata inte med mig i dag snälla medresenärer

Ciao

Manyok
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-04-26 06:50:47 följande:
    Dom valen ja...

Instruktioner är underskattade.

Sitter på tåget och garvar. Jag är lättroad
    Manyok
  • Trailer trash TT

Jag hatar när luggen är för lång och man får håret i ögonen..ska klippa när jag kommer till jobbet.har nagelsax i väskan

Manyok
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-26 07:44:13 följande:
    Black & Decker......jag hade en sån i tidernas begynnelse. En skruvdragare, inte borrmaskin, det heter skruvdragare. När det gått 1 år och 3 dagar gick ett av stiften till batteriet sönder. Det var inprogrammerat.

Det följde med ett batteri. Tänk dig min frustration när batteriet tog slut och skulle laddas. Jag kunde såklart inte avvända möget samtidigt då. 

Aldrig mer Black & Decker. Aldrig någonsin. Idag har jag 7 (sju ) skruvdragare. Endast sk proffsmaskiner. Blå Bosch och Hitachi. En av dom kan jag dra 68 KiloNewton, ca 67 kilo, utan slag. Det är den "stora" Hitachin.

Å så har jag en jävla massa andra grejer. Jag är inte bara vapenfetischist.

Hur har det gått med luggen ??? 

Luggen tar jag hand om när kag kommer fram.. borrmaskin skruvdragare same sama but different
    Manyok
  • Trailer trash TT

Dricker en machiato och flirtar med min centralenhusband.jag har en sån..har även en hmhusband.en blue foxhusband and so on

Manyok
Svar på tråden HANGAROUND