• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:06:25 följande:
    Just det piller tack för att du påminde mig

Maken sitter och suckar,han hatar Ikea,
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:18:54 följande:
    Försöker med allt nu. Kista galleria,skärholmens köpcentrum,barkarby,min  make är tråkig,han börjar nog bli gammal.Dags att byta ut kanske
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:20:14 följande:
    När folk vill att jag ska vara social och ändå säger nej till alla förslag jag kommer medSkrikandes
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:22:12 följande:
    I hate him
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:22:53 följande:
    Nu ska jag bli patetisk och hota med sexstrejk
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:23:20 följande:
    Han bara HAHAHAHAHAHA
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:23:38 följande:
    Fuck him
    Jag blir nog tvungen till å döda din make,Trailer, så jag kan gifta mig med dig. 

Är det någon dag i veckan som passar ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 09:45:20 följande:
    Jag blir nog tvungen till å döda din make,Trailer, så jag kan gifta mig med dig. 

Är det någon dag i veckan som passar ???

Måndagar brukar vara en bra dag,helst efter klockan 18 så han hinner göra min middag först
    Manyok
  • Trailer trash TT

I'd rather look back at my life and say "I can't believe I did that" instead of saying, "I wish I did that."

Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 10:30:55 följande:

En ekvation som är omöjlig...såvida inte man har olika uppfattning om sin egna galenskap.

Duscha av sig lite och fara iväg på kreativa äventyr. Potatis och hårinpackning på inköpslistan.
    Ciao!
    Solig
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 09:49:35 följande:
    Måndagar brukar vara en bra dag,helst efter klockan 18 så han hinner göra min middag först
    Jag skall försöka pressa in det. Är rätt mycket sånt just för tillfället. Men för att det är du,Hjärta Trailer, så skall jag anstränga mig lite extra. Problemet med dom häringa snabbjobben är att det oftast blir lite mycket splatter, men du är väl knappast den känsliga typen. 

Geftemålet kanske vi kan ta i Vegas på onsdag nästa vecka. Det hade passat mig ypperligt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 14:08:55 följande:
    Jag skall försöka pressa in det. Är rätt mycket sånt just för tillfället. Men för att det är du,Hjärta Trailer, så skall jag anstränga mig lite extra. Problemet med dom häringa snabbjobben är att det oftast blir lite mycket splatter, men du är väl knappast den känsliga typen. 

Geftemålet kanske vi kan ta i Vegas på onsdag nästa vecka. Det hade passat mig ypperligt.
    Ah lite splatter har ingen dött av. Onsdagar passar finfint men helst efter 21
    Manyok
Svar på tråden HANGAROUND