• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    HELVETE !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Onsdag it is then....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:10:11 följande:
    Ah lite splatter har ingen dött av. Onsdagar passar finfint men helst efter 21
    Det har hänt. Jo. Fast du kommer överleva.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 14:56:38 följande:
    ja jag ska byta jävla dammsugarpåse
    Jag håller på med deklarationshelvetet......!
  • Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 15:07:45 följande:
    Nu? Pfffft. Den lämnade jag in första dagen Skatteåterbäring snart, woooop!

Påtal om katt håller jag på att tjafsa på kattforumet. Händer då och då. Börjar koka. Sambon är trött på mitt gnäll, håhåjaja..
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-20 15:07:45 följande:
    JUST DET DEN SKA SNART VARA KLAR
    Manyok
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-04-20 15:29:02 följande:
    Nu? Pfffft. Den lämnade jag in första dagen Skatteåterbäring snart, woooop!

Påtal om katt håller jag på att tjafsa på kattforumet. Händer då och då. Börjar koka. Sambon är trött på mitt gnäll, håhåjaja..
    Jag satt och tjaffsa i amningstrådar för några år sedan. Maken ville ge mig datorförbud. Jag vet inte varför jag tjafsade där jag skiter fullständigt i amning.Jag måste ha fått en psykos eller nått
    Manyok
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-04-20 15:32:34 följande:
    Jag satt och tjaffsa i amningstrådar för några år sedan. Maken ville ge mig datorförbud. Jag vet inte varför jag tjafsade där jag skiter fullständigt i amning.Jag måste ha fått en psykos eller nått
    Visst blir man frustrerad?? Så klarar karlfan inte av att funka som bollplank. Tss. Veklingar!
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-04-20 15:34:34 följande:
    Visst blir man frustrerad?? Så klarar karlfan inte av att funka som bollplank. Tss. Veklingar!
    jag tar ut all min frustration på min man och han bara -men häng inte där då ..IDIOT
    Manyok
Svar på tråden HANGAROUND