• Andromeda

Trosorna skär in i rumpan!

Är det byxorna som är för små och skär in istället?

• Andromeda
    Anonym (trosa) skrev 2013-04-13 19:16:56 följande:

Hmm, den tanken har inte ens slagit mig Obestämd Nu när jag tänker på det så skär ju inte trosorna in om jag t ex har jeans på mig, på jobbet och så. Det är just när jag är ute och motionerar (powerwalkar långt), så det kanske är träningsbrallorna det är fel på??
    Det var min tanke, jag hade själv det problemet. Jag var lite för optimistisk Drömmer i mitt val av träningsbyxor och skulle valt en annan modell men näää, jag skulle ju ha de läckra byxorna som egentligen passar en slimmad 20-åring. Prova ett par byxor som är lösa, det funkar för mig. (Plus att dom är skönare, speciellt dom i helt bomull.)
  • Andromeda
    Anonym (trosa) skrev 2013-04-13 19:24:47 följande:

Fast jag tänkte faktiskt tvärtom, att jag ska prova ett par träningsbrallor som sitter lite tightare, så de kanske håller trosorna på plats? Jag har ganska "baggy" träningsbyxor nu. Tänkte att när jag har jeans går det ju bra, och de sitter ju tight?
    Det kanske kan funka. Jag  hade problemet när byxorna satt för hårt kring mag/rumpområdet. Här är en länk på trosorna jag använder när jag tränar http://www.ullapopken.se/sv/modell/formtrosor-3-pack/309783/  Dom sitter på plats med bra resår, utan att skära in. Tantvarning javisst, men så himla sköna!
Svar på tråden Trosorna skär in i rumpan!