Trosorna skär in i rumpan!
Jag promenerar väldigt mycket och jag blir alltid så irriterad, för vilka trosor jag än har på mig så skär de in i rumpan när jag går! Jag har säkert 30 olika par trosor i varierande modell, märke och material, men alla är likadana och åker in mellan skinkorna. Jätteskönt - not! Och inte så jätteläckert att behöva stå och gräva sig i rumpan när man är ute och går... 
Har jag en helkonstig rumpa eller vad handlar det om?? Vad för slags trosor använder du när du motionerar?? 

String tycker jag är hemskt obehagligt och slutade med för flera år sen. Fast å andra sidan är det kanske skönare med en riktig string än som nu när en hel boxertrosa åker in mellan skinkorna
  String tycker jag är hemskt obehagligt och slutade med för flera år sen. Fast å andra sidan är det kanske skönare med en riktig string än som nu när en hel boxertrosa åker in mellan skinkorna   

i mitt val av träningsbyxor och skulle valt en annan modell men näää, jag skulle ju ha de läckra byxorna som egentligen passar en slimmad 20-åring. Prova ett par byxor som är lösa, det funkar för mig. (Plus att dom är skönare, speciellt dom i helt bomull.)
 i mitt val av träningsbyxor och skulle valt en annan modell men näää, jag skulle ju ha de läckra byxorna som egentligen passar en slimmad 20-åring. Prova ett par byxor som är lösa, det funkar för mig. (Plus att dom är skönare, speciellt dom i helt bomull.)