• Anonym (Sms:are)

Vill skicka sex sms

Halloj! Nån som kan tipsa mig om vad man skriver i sex sms? Ska jag skriva att jag saknar hans härliga kuk. Vad jag vill göra med honom o sånt? Nån som har bra tips. Vad vill killar höra i sms? Jag har varit tillsammans med den här killen länge o vi bor ihop, så jag behöver liksom inte ragga på honom.

• Svar på tråden Vill skicka sex sms

Nån? Inte är det väl bara jag med dålig fantasi?

• Anonym

Skriv bara exakt som du känner just när du skriver det... Skippa grova ord i början på smset. Börja lite smått vad du saknar han och hur snygg han är osv... Sedan lägger du dit lite ord som du vet att han gillar..... Så snart du börjar skriva så lossnar det.... Lycka till!

Anonym skrev 2013-04-13 22:30:25 följande:
    Skriv bara exakt som du känner just när du skriver det... Skippa grova ord i början på smset. Börja lite smått vad du saknar han och hur snygg han är osv... Sedan lägger du dit lite ord som du vet att han gillar..... Så snart du börjar skriva så lossnar det.... Lycka till!

Vad bra svar, tack så mycket!
  • Sensitiveguy

Varför inte 5 stycken? Eller 7?

• Krafs

"Jag saknar hans härliga kuk" kan ju max bli 5 sms.
    Du kan ju förvisso skicka en punkt i sista smet. 

• pluvdo
    Sensitiveguy skrev 2013-04-13 23:11:28 följande:
    Varför inte 5 stycken? Eller 7?

• paret

Har du så dålig fantasi att du måste fråga på forumet om hjälp är det kanske en sak du ska avstå ifrån?

• SteffK
    paret skrev 2013-04-14 11:47:34 följande:
    Har du så dålig fantasi att du måste fråga på forumet om hjälp är det kanske en sak du ska avstå ifrån?

Känns Jante tung på din axel ?
    paret skrev 2013-04-14 11:47:34 följande:

Ja, jag har dålig fantasi. Men bara för att man har dålig fantasi betyder det väl ändå inte att man ska avstå från det? Det finns många saker jag inte är bra på. Hur ska jag kunna bli bättre om jag inte övar. Jag vill kunna skriva sexsms, jag vill ha vägledning hur man gör. Men bara för att jag inte riktigt vet hur jag ska börja, och vill ha råd, måste jag då avstå från det. Konstigt resonemang.
Svar på tråden Vill skicka sex sms