Anonym skrev 2013-04-18 09:12:46 följande:
det kan iofs vara lika rimligt att man läser kommentarerna i en tråd innan man går in och besserwissrar. Lika irriterande som språk- skrivfel är folk som tror de är unika och undgängliga och ska visa sig såå duktiga - men de missar att det redan är 5 personer tidigare som redan gett det goda "rådet".
Kan mycket väl förstå att det blir irriterande som TS att en efter en ska tjata om samma sak för att de inte orkat läsa.
Jag gjorde samma notering som alla andra men konstaterade att någon redan påpekat och gjort sig lustig över detta, då fanns liksom ingen poäng i att jag också måste säga samma. Det tendera att bli mobbing av det hela då..
Om jag måste välja så föredrar jag folk som skriver fel ibland framför såna som hoppar rakt in i en tråd/samtal och påstår sig ha alla svar utan att ha läst en rad av det som skrivits.
Du noterade inte att inlägg nr 4 var skrivet av mig själv och ytterligare sådana kretsade kring samma sak.
Att poängtera när något är fel är på intet sätt att sätta säg över någon. Beklagar om du uppfattade det på fel sätt.
Om sedan flera personer påtalar samma sak är deras sak, att blåsa upp någon mobbande stämning är något helt annat.
Det jag poängterade ligger utanför själva trådämnet, irrelevant kan man tycka, men det gör mig ingalunda till en påhoppande besserwisser.
Hoppas du förstår detta.