• Anonym (Sms:are)

Vill skicka sex sms

Halloj! Nån som kan tipsa mig om vad man skriver i sex sms? Ska jag skriva att jag saknar hans härliga kuk. Vad jag vill göra med honom o sånt? Nån som har bra tips. Vad vill killar höra i sms? Jag har varit tillsammans med den här killen länge o vi bor ihop, så jag behöver liksom inte ragga på honom.

• Svar på tråden Vill skicka sex sms
  • puttex
    InTheShadow skrev 2013-04-18 14:42:54 följande:
    puttex skrev 2013-04-18 12:21:41 följande:
    Fick svar nu ! en bild på en våt mus....
    Den som väntar på något gott

InTheShadow skrev 2013-04-18 14:42:54 följande:
    puttex skrev 2013-04-18 12:21:41 följande:
    Fick svar nu ! en bild på en våt mus....
    Den som väntar på något gott

Mmmm det blev riktigt hett handbojor/stavar/pluggar/filminspelning m.m
  • InTheShadow

Puttex: Då lär du somna du ovaggad ikväll

• puttex
    InTheShadow skrev 2013-04-18 19:02:55 följande:
    Puttex: Då lär du somna du ovaggad ikväll
    Sov som en björn i ett ide Tungan ute
  • InTheShadow
    puttex skrev 2013-04-19 10:10:10 följande:
    Sov som en björn i ett ide 

puttex skrev 2013-04-19 10:10:10 följande:
    Sov som en björn i ett ide 

• Sensitiveguy
    Anonym skrev 2013-04-18 09:12:46 följande:
    det kan iofs vara lika rimligt att man läser kommentarerna i en tråd innan man går in och besserwissrar. Lika irriterande som språk- skrivfel är folk som tror de är unika och undgängliga och ska visa sig såå duktiga - men de missar att det redan är 5 personer tidigare som redan gett det goda "rådet".

Kan mycket väl förstå att det blir irriterande som TS att en efter en ska tjata om samma sak för att de inte orkat läsa.

Jag gjorde samma notering som alla andra men konstaterade att någon redan påpekat och gjort sig lustig över detta, då fanns liksom ingen poäng i att jag också måste säga samma. Det tendera att bli mobbing av det hela då..

Om jag måste välja så föredrar jag folk som skriver fel ibland framför såna som hoppar rakt in i en tråd/samtal och påstår sig ha alla svar utan att ha läst en rad av det som skrivits.

Du noterade inte att inlägg nr 4 var skrivet av mig själv och ytterligare sådana kretsade kring samma sak.

Att poängtera när något är fel är på intet sätt att sätta säg över någon. Beklagar om du uppfattade det på fel sätt.

Om sedan flera personer påtalar samma sak är deras sak, att blåsa upp någon mobbande stämning är något helt annat.

Det jag poängterade ligger utanför själva trådämnet, irrelevant kan man tycka, men det gör mig ingalunda till en påhoppande besserwisser.

Hoppas du förstår detta.
  • Mannen 58

Utveckla gärna ett eget språk för det om något är sammanbindande.
    Jag har skickat massor av sms till min kvinna  och innan  jag fick henne till en annan kvinna. 1000.tals men alla var förstås inte sexsms.

Börja lite försiktigt med
    TPD - tänker på dig
    LED - längtar efter dig
    JÄD - jag älskar dig
    Sedan är det bara att spinna på ...
    JVÄMD- jag vill älska med dig...
    JÄK - jag är kåt.

Några sådana förkortningar kan skickas snabbt när som helst.

Sedan går det att utveckla det så att den andra känner igen språket men meningarna är nya.
    JÄEOVVMNMD - jag är ensam och vill vara nära med dig....

JVKDHKIMF - jag vill känna din hårda.. ja resten kan ni ju fundera över. 
    MFBVNJTPD - min fitta blir våt ...

Vill du skriva något riktigt snuskigt så börja mjukt och accelerera sedan och till sist så kanske du skickar en eller två bokstäver per sms.

Det viktiga med sexsms är att det är dina tankar känslor och att det är du .. och inte någon föreställning av hur du måste vara...

• InTheShadow
    Mannen 58 skrev 2013-04-21 20:37:53 följande:
    Utveckla gärna ett eget språk för det om något är sammanbindande.
    Jag har skickat massor av sms till min kvinna  och innan  jag fick henne till en annan kvinna. 1000.tals men alla var förstås inte sexsms.

Börja lite försiktigt med
    TPD - tänker på dig
    LED - längtar efter dig
    JÄD - jag älskar dig
    Sedan är det bara att spinna på ...
    JVÄMD- jag vill älska med dig...
    JÄK - jag är kåt.

Några sådana förkortningar kan skickas snabbt när som helst.

Sedan går det att utveckla det så att den andra känner igen språket men meningarna är nya.
    JÄEOVVMNMD - jag är ensam och vill vara nära med dig....

JVKDHKIMF - jag vill känna din hårda.. ja resten kan ni ju fundera över. 
    MFBVNJTPD - min fitta blir våt ...

Vill du skriva något riktigt snuskigt så börja mjukt och accelerera sedan och till sist så kanske du skickar en eller två bokstäver per sms.

Det viktiga med sexsms är att det är dina tankar känslor och att det är du .. och inte någon föreställning av hur du måste vara...

Så kan man också krångla till saker och ting,imponerande Solig
    Det var gulligt tänkt, men visst vill man se/höra orden? inga förkortningar när det gäller snusk Skrattande
  • Mannen 58
    InTheShadow skrev 2013-04-21 20:46:02 följande:
    Så kan man också krångla till saker och ting,imponerande Solig
    Det var gulligt tänkt, men visst vill man se/höra orden? inga förkortningar när det gäller snusk Skrattande
    Alltså jag skickar vanliga sexsms med men .. som alltid .. det beror på mottagaren.
    Min mottagare gillar dem.
    Jo att skicka något som hon måste finna svar på kräver henne på fantasi , inte bara min.

Krånlgigt .. inte det minsta.. det som är roligt mysigt och tempostegrande är aldrig komplicerat... jag vet....
Svar på tråden Vill skicka sex sms