• étranger

Oxynorm

Anonym skrev 2013-04-17 09:02:22 följande:

Här håller jag med: Det jag skrev i tidigare inlägg men inte kom med, är min avsky för dom som missbrukar detta och ställer till det för dom som verkligen behöver det. Och tyvärr är dom fler, än den andra gruppen. Däremot står jag fast i MIN åsikt om att detta är en onödig, farlig, hemsk, äcklig och förödande drog som inte ens förtjänar benämning medicin.

Den dagen du känner en verklig stark långvarig smärta kommer du stå på dina bara knän och be om sådana tabletter när inget annat hjälper.
  • étranger
    Anonym skrev 2013-04-17 09:17:41 följande:

Ja, och det vet du, eller hur. Och var det inte lite liknande med det som skrevs kanske, men du kanske inte är intelligen nog att dra dom paralellerna? Jag tycker du ska och lära dig respekt för andra. Tom tvååringar kan det, finns ingen ursäkt för ditt beteende.

Ja det vet jag. Jag är väldigt anti smärtstillande men vet av erfarenhet att alla har en gräns där man gärna skulle betala vad som helst för att få lindring.

Ang resten av din kommentar förstår jag inte vad du menar. Var har jag inte visat repsekt? Har jag kränkt dig? Ett sådan kommentar får mig att undra hur du mår psykiskt. Så släpp det nu innan du blir riktigt ledsen.
  • étranger
    frappa skrev 2013-04-17 13:12:49 följande:
    Föda barn, ska vara lika som har kroniskt smärta, sicket skämt Kräks

Var har jag nämt föda barn?
Svar på tråden Oxynorm