Beroende av min pojkvän
Hej TS..
Jag känner igen mig i dig.. Är på många sätt likadan. Jag har byligen träffat en kille och det enda jag vill är att träffas varje dag, varenda helg och att han ska smsa med mig hela tiden emellan och ge mig bekräftelse..
Men jag har lärt mig från tidigare misstag så försöker tänka en extra gång.. Jag LOVAR dig att om du ortsätter som du gör så KOMMER han att lämna dig snart. Ingen orkar med någon som är sådär på och blir sur och stött.. Jag var tillsammans emd en kille som var så o han gick FETBORT. Inte lätt när man är kär, jag vet...
Tycker väl egentligen att du ska tänka mer på om han verkligen är rätt för dig, om han nu varit otrogen? För mig är det otänkbart. Jag vill vara någons prinsess, någon som gör allt för mig och älskar mig så mycket att det aldrig skulle hända. Det är jag värd. Värd att vara nummer 1 och bli respekterad och uppskattad.
MEN det är ju så att han känner vibbarna du utstrålar... Din osäkerhet, rädsla och ilska. OCH att du älskar honom "mer" än vad han älskar dig. Att du är mer på. Han vet var han har dig så att säga. Det är därför han gärna vill ha tid ifrån dig, vara själv. Han tar dig för givet helt enkelt..
Mitt tips till dig, hur svårt det än är, var coolare. Skicka inte sms på en dag. Säg att du har andra planer nån kväll. Säga inte JAAAA! såfort han kommer över eller vill att du ska komma över. Gå till gymmet. Det har jag börjat med. Det hjälper + att man har ngt annat att göra än att tänka på honom...