Beroende av min pojkvän
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite mer än ett år, och han har kommit till att bli hela mitt liv. Jag älskar honom så mycket att det förstör mig. Som rubiken säger är jag beroende av honom, alldeles för mycket. Jag har förlorat mina vänner pga av det. Det enda jag vill är att vara med honom dygnet runt och prata med honom.
Jag hatar att det blivit såhär, jag vill kunna ha mitt egna liv och vara med kompisar också.
Om han inte vill vara med mig en dag blir jag galen och startar ett bråk pga av det. Det är ju självklart normalt att han vill göra annat nångång, men jag får för mig att han inte gillar mig lika mycket pga av det.
Kanske bör berätta att han var otrogen mot mig efter jul, och jag kan inte lita på honom än och är orolig hela tiden. Därför vill jag ha koll på honom hela tiden.. Jag vill kunna inte behöva träffa honom varenda dag eller prata med honom dygnet runt för att veta att han fortfarande älskar mig.
Härom dagen så sa han att han inte orkar prata med mig så ofta, utan att det räcker med att kanske prata lite på kvällen. Vart as ledsen då, för jag tog det som att han blivit less på mig fast jag egentligen förstår honom. Jag har skitdåligt självförtroende och behöver bekräftelse nästan hela tiden, men han kan inte ge mig det. Och jag vill inte behöva kräva det utav honom. Jag är rädd att han ska bli less på mig eftersom jag är såhär.. Jag skäms över mig själv att jag ska vara såhär..
Som tex nu idag, han kom till mig och jag vart jätteglad, men då sa han att han bara kom för att säga hej. Då vart jag sur, för att jag inte fattade varför han inte kunde stanna lite längre. Då sa han att han ville hem. Och när jag frågade vad han skulle göra hemma så sa han att han inte skulle göra något speciellt. Då vart jag surare för att jag fattade inte varför han inte kunde stanna längre när han iaf inte skulle göra något när han kom hem.. Vi har varit med varann i 3 dagar, så jag borde inte bli sur för att han vill hem nu..
Vill inte förlora honom.
Snälla hjälp mig!!