• sextiotalist

Beroende av min pojkvän

Anonym skrev 2013-04-16 22:53:06 följande:
    Jag gissar att åtminstone en av dina föräldrar också hade psykiska problem och/eller missbruk?

Det du har berättat i den här tråden tyder så mycket på borderline och om du har det så behöver du verkligen söka vård. Jag önskar verkligen att du gör det för jag tror att du kommer ha ett riktigt tufft liv tills du får hjälp. Du kommer få panik och inte förstå vad som händer när din pojkvän gör slut. Jag hoppas verkligen att du skaffar hjälp.

Här är två videos gjorda av två tjejer med borderline för att försöka förklara för andra hur det känns att ha borderline:

" rel="nofollow" target="_blank">

" rel="nofollow" target="_blank">

Äh sluta diagnostisera tjejen, hon har för sjutton hittat sin mamma död hemma, då räcker för att man tappar fotfästet.

Nej, du ska inte vara rädd att ta samtalskontakt, se det så här, du har fått bära mer än vad en 17-åring bör bära och du fixar det inte själv. Istället så klamrar du dig fast vid din pojkvän.

Om du tar en samtalskontakt, via skolan eller via VC så kommer den personen hjälpa dig att få redskap så att du kan bära det som du varit med om.
    Nej, jag tror inte att du har varken bordeline eller något annat. Du har bara förlorat fotfästet och behöver hjälp med att hitta det igen och det är inte din pojkväns uppgift.

Svar på tråden Beroende av min pojkvän