Inlägg från: Anonym (Sett filmen?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sett filmen?)

Beroende av min pojkvän

Anonym (Orolig) skrev 2013-04-22 23:09:24 följande:
    Ingen mer som har lust att ge mig några svar? Känner mig jobbig mot min pojkvän.. Jämt jag som frågar ifall vi ska ses och allt. Aldrig han.. Har tänkt sluta fråga, och vänta tills hans gör det. Men är så svårt! Känns som att han inte kommer vilka träffas på länge ifall jag inte frågar..
    Har du sett filmen "he's just not that into you". Det är vad jag skulle vilja säga till dig.
    Om han aldrig frågar om ni ska ses beror det nog på att han kanske inte vill träffa dig?
    Och vad gör det? Vill du verkligen vara med någon som inte vill vara med dig? Sluta ödsla energi och hitta någon som vi träffa dig också.
  • Anonym (Sett filmen?)
    Anonym (Orolig) skrev 2013-04-23 10:55:27 följande:
    Han är van att jag jämt frågar det. Det har han sagt själv. Och jo, jag vet att han älskar mig. Så ni som kommer hit och är negativa behöver inte svara.
    Är inte negativ alls, du tolkade kanske mitt inlägg som negativt, men det får ju stå för dig.
    Det är inget negativt med att uppskatta och förstå sitt självvärde och gå vidare.

Ta lite ansvar för ditt liv istället. Du VÄLJER själv att fråga hela tiden, du VÄLJER att befinna dig i relationen du är i just nu. Du väljer ju själv vilka villkor som du ställer upp på. Så om det är någon som är 'negativ' så är det ju du. Du har självt valt din situation - och ändå kommer du hit och gnäller om att den inte är som du "vill". 
Svar på tråden Beroende av min pojkvän