Varför bäddar katten?
Läser man alla TS inlägg så ser man att det var meningen att katten skulle tjuvparas. Sedan kan man räkna ut att släpper man ut en okastrerad hona så blir det ungar. Jag tycker ingen har varit otrevlig heller hatiskt mot ts heller. Alla har varit väldigt sakliga. Alla i tråden har inte raskatter heller. Jag har skrivit väldigt många inlägg och jag har inga raskatter t.ex.
Jodå, sakliga kanske, men otroligt fördömande. Man blir ledsen in i själen då man fullständigt nedsablas och idiotförklaras på ett mycket otrevligt sätt då man vill ta en kull med bondkatter.Även om man tar fullt ansvar för katterna blir man formligen idiotförklarad, man vet ingenting om katter, man förväntas avla enligt rasstandard mm. Många är väldigt negativa och otrevliga. Våra bondkatter är oss lika kära son era raskatter eller innekatter eller vad det nu är för speciellt med era kelgrisar. Kan vi inte alla försöka hålla en vänligare ton?! Vi tycker inte lika i vissa frågor men vi kanalla bidra med råd och tips ibland....