• Anonym (Nyfiken)

Stor penis= mer stön?

Hej på er kvinnor, Jag som kille har erfarenhet genom åren med kanske ett trettiotal kvinnor. I dagsläget har jag ett förhållande sen många år tillbaka och har nästan glömt hur de var. Men jag vet ju att man låter olika, där vissa flåsar, stönar eller till och med skriker. Nu till saken, son rubriken lyder så undrar jag om en stor kuk genererar mer stön eller är det fortsatt individuellt oavsett storlek? Visst jag menar inte jätteskillnader men exempelvis en penis på 15-17cm...har denna storlek samma chans att få tjejen att stöna på samma sätt, kontra en 20+? Och KAN en tjej vara tyst om hon vill även om det är utav den större modellen? Varför jag undrar beror på porrindustrin delvis ja för er som undrar där kvinnan blir helt till sig om det är en grov o lång kuk. Nyfiken

• Svar på tråden Stor penis= mer stön?
  • Nyfikna72

Det har nog inget med det att göra utan hur tjejen är......en del låter och en del är tysta av sig.

• Anonym (Nyfiken)

Ni får ursäkta att inlägget ser lite slarvig ut, skrev detta med mobilen...

• Anonym

Jag är kvinna, har haft sex med ca 30 män och 3 kvinnor. Jag är den väldigt högljudda typen när det är skönt.... men hur högljudd jag är handlar mer om teknik och personkemi än om kukstorlek. 

• Nyfiken gul

Jag är en som låter och det oavsett om jag onanerar, får oralsex,  killen kör med fingrar, dildo, liten eller stor kuk - det kvittar... Jag låter alltid... Punkt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

låter gör jag när det är skönt. Det beror inte på stl utan på vad man gör. Oftast stönar jag som mest när man smeker mina bröst

• Anonym

Jag har bara haft en kuk i mig och ibland stönar jag och ibland inte. Tror inte det har med storleken att göra.

• Anonym (men)

Gör mannen det skönt för mig så stönar jag. Så enkelt är det.

• Grynet2010

Ju skönare desto mer och högre stönande,, Har inget med storleken att göra enbart tekniken :)

• Anonym
    ChaosMum skrev 2013-04-20 00:17:18 följande:
    Oh ja! Mer stön av en bamse - pga smärta!
Svar på tråden Stor penis= mer stön?