• maria91

    Har någon känt såhär??

    Gravid i vecka 30. I morse när jag vaknade hade jag ont i magen, brukar ha lite ont men går över efter att jag kissar men idag höll det i och den fick ja jätte ont å en riktigt obehaglig känsla i "rumpan" alltså typ på skinkorna fast inuti?! Känns som ja fått två riktigt hårda smällar på vardera sida plysch att ryggen värker :( Vet att när man är gravid ät de ingen dans på rosor direkt men någon som känt såhär?? :/ tagit Alvedon å de hjälper inte men varmt varmt vatten i duschen lindrar för en stund.

  • Svar på tråden Har någon känt såhär??
  • jmynt
    maria91 skrev 2013-04-20 20:15:55 följande:
    Gravid i vecka 30. I morse när jag vaknade hade jag ont i magen, brukar ha lite ont men går över efter att jag kissar men idag höll det i och den fick ja jätte ont å en riktigt obehaglig känsla i "rumpan" alltså typ på skinkorna fast inuti?! Känns som ja fått två riktigt hårda smällar på vardera sida plysch att ryggen värker :( Vet att när man är gravid ät de ingen dans på rosor direkt men någon som känt såhär?? :/ tagit Alvedon å de hjälper inte men varmt varmt vatten i duschen lindrar för en stund.
    Så har jag haft det när mina barn har fixerat sig. Lite som att sitta på en kokosnöt och ha träningsverk i skinkorna och ibland i låren med....Det kan nog vara så att det bara är att stå ut tills bebisen vill ut. Jag tycker att det lindrar att stå med benen ganska brett isär och rulla med höfterna, testa om det hjälper.... Lycka till och hoppas att du inte har det allt för jobbigt...
Svar på tråden Har någon känt såhär??