• Annikadahl

Om du var jättekissig ......

Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du var jättekissig ......
  • Nyfiken gul

men suck... 

fler kiss-trådar. Tröttnar du aldrig? 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • NKmamma

Så det finns flera?
    Samma svarsalternativ också?
    Eller finns det viss variation? 

• Annikadahl
    NKmamma skrev 2013-04-20 21:02:42 följande:
    Så det finns flera?
    Samma svarsalternativ också?
    Eller finns det viss variation? 
    Vissa stör sig på att folk tar upp sådana känsliga ämnen som att kvinnor också kan behöva kissa ute. Finns många moraltanter här på FL
  • Aileen Allannah

Nu igen? Jag tror att alla känner till historien om den speciella kiss-gatan i Linköping, så den behöver du inte dra igen. Men jag är seriöst nyfiken, vad får du ut av dessa trådar?

• Annikadahl
    Aileen Allannah skrev 2013-04-20 21:06:40 följande:
    Nu igen? Jag tror att alla känner till historien om den speciella kiss-gatan i Linköping, så den behöver du inte dra igen. Men jag är seriöst nyfiken, vad får du ut av dessa trådar?
    Jag tycker faktiskt det är en del av den kvinnliga frigörelsen att vi ska kunna kissa ute när vi behöver, vad tycker du?
  • NKmamma
    Aileen Allannah skrev 2013-04-20 21:06:40 följande:
    Jasså den tråden har jag ju sett.
    Annikadahl skrev 2013-04-20 21:06:39 följande:
    Vissa stör sig på att folk tar upp sådana känsliga ämnen som att kvinnor också kan behöva kissa ute. Finns många moraltanter här på FL
    Men är det verkligen ett ämne att grotta ner sig i?
    Kiss är kiss inget tabubelagt ämne kan jag tycka.

• FlitigaLis

Jättekissig?!?! Eh va? Menar du kissnödig?

Jag har extremt svårt att kissa ute så jag skulle hålla mig om jag mot förmodan skulle hamna i en sån situation

Svar på tråden Om du var jättekissig ......