• Annikadahl

Om du var jättekissig ......

Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du var jättekissig ......
  • Bragdoll

Hahahaha, ja självklart var det så LaveB!
    Hon borde lära sig svettas som ett PRO istället.

• MrsPenn
    LaveB skrev 2013-04-20 22:51:53 följande:
    Man ska nog inte skämta bort och bagetallisera kvinnors problem med kissnödighet på offentliga platser. Givetvis är det synd om de människor som bor där. 

När jag och min fru var på Göteborgskalaset blev hon jättekissig framått midnatt och hon hittade ingen ledig tolaett. Hon tyckte det var så pinamt att fråga någon var man kunde kissa ute så jag fick fråga några kvinnor om de visste något ställe eftersom vi inte kände till Göteborg. De var själva också ute efter att kissa å vi följde med dem. Det var också en bakgård som användes där så det är nog ganska vanligt.

Fast hon kände för de som bodde där kissade hon där och som hon njöt av lättnaden hon behövde verkligen kissa. Efteråt var hon jättetacksam mot kvinnorna som visade oss stället.   
    Jassså vad puttinuttigt, blev lilla frun "jättekissig? Vilket sammanträffande att du använder samma ordval som Veronica, Annika, Britta och allt vad de heter.

Och hon "njöt av lättnaden" också, lilla frusingen? Så gosegosigt då. Runkar du balle nu?
  • Aileen Allannah
    LaveB skrev 2013-04-20 22:51:53 följande:
    Man ska nog inte skämta bort och bagetallisera kvinnors problem med kissnödighet på offentliga platser. Givetvis är det synd om de människor som bor där. 

När jag och min fru var på Göteborgskalaset blev hon jättekissig framått midnatt och hon hittade ingen ledig tolaett. Hon tyckte det var så pinamt att fråga någon var man kunde kissa ute så jag fick fråga några kvinnor om de visste något ställe eftersom vi inte kände till Göteborg. De var själva också ute efter att kissa å vi följde med dem. Det var också en bakgård som användes där så det är nog ganska vanligt.

Fast hon kände för de som bodde där kissade hon där och som hon njöt av lättnaden hon behövde verkligen kissa. Efteråt var hon jättetacksam mot kvinnorna som visade oss stället.   
    Men så snuttigt.
  • Kodia
    MrsPenn skrev 2013-04-20 22:55:18 följande:
    Jassså vad puttinuttigt, blev lilla frun "jättekissig? Vilket sammanträffande att du använder samma ordval som Veronica, Annika, Britta och allt vad de heter.

Och hon "njöt av lättnaden" också, lilla frusingen? Så gosegosigt då. Runkar du balle nu?

Och han är dessutom helt ny på forumet...
  • Nyfiken gul

intressant att Annikadahl är utloggad samtidigt som LaveB  plötsligt blev inloggad och och skrev ett identiskt inlägg som Ts gjort i säkert tiotal trådar.

Genomskinligt?  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Kodia
    Millan83 skrev 2013-04-20 22:53:53 följande:
    Men vafaaaaaan!! Det heter kissnödig!!!

Visst gör det det! Jag stör mig så på folk som skriver/säger "kissig". Är man det så har man inte hunnit till toan, och behöver byta byxor, enligt min vokabulär!
  • Nyfiken gul

*lutar mig tillbaka i soffan* 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Om du var jättekissig ......