Om du var jättekissig ......
Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?
Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?
Haha kissa såklart. Har märkt revir på många ställen i vårt avlånga land, och tänker fortsätta med det om jag är nödgad till det.
Detta ÄR obehagligt på riktigt. Att du inte ger dig. Du är ju helt besatt. Det är inte friskt.
det som vore kvinnlig frigörelse eller jämställdhet ordentligt vore väl att det finns fler offentliga toaletter tillgängliga och att det även blir okej för kvinnor att gå in på manliga urinoarer.
Märkligt faktiskt att vissa städer kryllar av urinoarer för män - men behöver en kvinna kissa är det tji... Då får hon vackert pröjsa en 10:a på centralstationen i andra änden av stan....
det är väl snett om något
Om jag är påväg hem från krogen så är jag antagligen full och då skulle jag inte tänka som en vettig människa därför skulle jag antagligen kissa där.
Men om jag hade varit nykter skulle jag inte kissa där !