• Annikadahl

Om du var jättekissig ......

Om du var jättekissig och på väg hem från krogen och du inte hittade någon toalett men visste ett säkert kiss-ställe där man kunde kissa ute på en innergård vad skulle du göra?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du var jättekissig ......
  • Tia F

Haha kissa såklart. Har märkt revir på många ställen i vårt avlånga land, och tänker fortsätta med det om jag är nödgad till det. 

• Aileen Allannah
    Annikadahl skrev 2013-04-20 21:08:00 följande:
    Jag tycker faktiskt det är en del av den kvinnliga frigörelsen att vi ska kunna kissa ute när vi behöver, vad tycker du?
    Jag tycker att man fasen får uppföra sig och använda de toaletter som finns. Den kvinnliga frigörelsen handlar inte om att kissa ute var som helst, när som helst, och utan hänsyn till andra.
  • Severus
    Aileen Allannah skrev 2013-04-20 21:17:49 följande:
    Jag tycker att man fasen får uppföra sig och använda de toaletter som finns. Den kvinnliga frigörelsen handlar inte om att kissa ute var som helst, när som helst, och utan hänsyn till andra.
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Tia F
    Aileen Allannah skrev 2013-04-20 21:17:49 följande:
    Finns det ingen toalett så finns det inte. Man gör vad man måste helt enkelt. 

• Velouria
    Aileen Allannah skrev 2013-04-20 21:06:40 följande:
    Nu igen? Jag tror att alla känner till historien om den speciella kiss-gatan i Linköping, så den behöver du inte dra igen. Men jag är seriöst nyfiken, vad får du ut av dessa trådar?
    Vilken kiss-gata i Linköping?
    -Jag är inte rasist men jag pratar inte med dem
  • Velouria
    Annikadahl skrev 2013-04-20 21:08:00 följande:
    Jag tycker faktiskt det är en del av den kvinnliga frigörelsen att vi ska kunna kissa ute när vi behöver, vad tycker du?
    Det är till att börja med straffbart att urinera offentligt (fastän det inte är själva urinerandet som är det straffbara, utan blottandet av könsorganet) eftersom det betraktas som förargelseväckande beteende. Och du fokuserar på "kvinnlig frigörelse"? 

Snacka om fel perspektiv. 
    -Jag är inte rasist men jag pratar inte med dem
  • viseversa

Detta ÄR obehagligt på riktigt. Att du inte ger dig. Du är ju helt besatt. Det är inte friskt.

• Annikadahl
    Tia F skrev 2013-04-20 21:21:25 följande:
    Finns det ingen toalett så finns det inte. Man gör vad man måste helt enkelt. 

Håller med dig. Visst är det synd som de som bor på sådana ställen där folk kissar ute. Finns ett sånt ställe i vår stad där många kissar ute. man samtidigt är det inte konstigt att något ställe som liksom ligger "rätt" till blir känt och då kissar många där eftersom det blir lite socialt accepterat att göra det där. Men fy fan att bo där som där stinker. Har ni något liknande ställe som en gränd eller innergård där du bor?
  • Nyfiken gul

det som vore kvinnlig frigörelse eller jämställdhet ordentligt vore väl att det finns fler offentliga toaletter tillgängliga och att det även blir okej för kvinnor att gå in på manliga urinoarer.

Märkligt faktiskt att vissa städer kryllar av urinoarer för män - men behöver en kvinna kissa är det tji... Då får hon vackert pröjsa en 10:a  på centralstationen i andra änden av stan....

det är väl snett om något 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • iaseia

Om jag är påväg hem från krogen så är jag antagligen full och då skulle jag inte tänka som en vettig människa därför skulle jag antagligen kissa där.

Men om jag hade varit nykter skulle jag inte kissa där !

Svar på tråden Om du var jättekissig ......