• Veronica1

    Gennet i Prag, någon?

    Hej!

    Någon som vet något om Gennet i Prag? Vi tyckte att dom verkade bra & därför valde vi den kliniken, men det var svårt. Nu börjar jag tveka, någon som har haft något med dem att göra?

    Tack på förhand Glad 

  • Svar på tråden Gennet i Prag, någon?
  • Yrja M

    Hej! Gennet gjorde genetisk analys (PGD) på våra embryon (själva IVF-behandlingen gjorde vi på Reprofit). Allt fungerade bra och dom var lätta att kommunicera med. Jag tycker dom verkar ha bra statistik och låga priser också Glad

    Vad är det som gör att du tvekar? Vad tänker ni göra för behandling?

  • Veronica1
    Yrja M skrev 2013-04-23 22:03:15 följande:
    Hej! Gennet gjorde genetisk analys (PGD) på våra embryon (själva IVF-behandlingen gjorde vi på Reprofit). Allt fungerade bra och dom var lätta att kommunicera med. Jag tycker dom verkar ha bra statistik och låga priser också Glad

    Vad är det som gör att du tvekar? Vad tänker ni göra för behandling?
    Hej & tack för ditt svar Glad

    Vi har fått väntat på svar väldigt länge nu, i början gick allt väldigt fort & det kändes jätte bra. Nu har vi fått vetat att dom inte hittar våra provresultat som vi faxade, så nu har vi mejlat flera gånger & frågat om vi ska scanna & skicka via mejl ist, men vi får inte ens ett simpelt svar. 
    Vi ska göra EA. Vi valde Gennet mycket på grund av att det ligger i Prag, bra priser tredje försöket gratis m.m

    Hur går det för dig? 
  • Yrja M
    Veronica1 skrev 2013-04-24 08:26:40 följande:
    Hej & tack för ditt svar Glad

    Vi har fått väntat på svar väldigt länge nu, i början gick allt väldigt fort & det kändes jätte bra. Nu har vi fått vetat att dom inte hittar våra provresultat som vi faxade, så nu har vi mejlat flera gånger & frågat om vi ska scanna & skicka via mejl ist, men vi får inte ens ett simpelt svar. 
    Vi ska göra EA. Vi valde Gennet mycket på grund av att det ligger i Prag, bra priser tredje försöket gratis m.m

    Hur går det för dig? 
    Konstigt att du inte får svar. Ni kanske kan testa att scanna resultaten och skicka från en annan mail (ifall ni råkar hamna i deras skräppost eller nåt).

    Jag är nu gravid i v 25 efter FET på Reprofit Glad
  • Veronica1
    Yrja M skrev 2013-04-24 23:25:01 följande:
    Konstigt att du inte får svar. Ni kanske kan testa att scanna resultaten och skicka från en annan mail (ifall ni råkar hamna i deras skräppost eller nåt).

    Jag är nu gravid i v 25 efter FET på Reprofit Glad

    GRATTIS {#emotions_dlg.flower} va kul!

    Ja jag fattar ingenting, vi får ett bekräftelsemail på att det kommit fram.
  • Yrja M
    Veronica1 skrev 2013-04-25 09:38:26 följande:

    GRATTIS {#emotions_dlg.flower} va kul!

    Ja jag fattar ingenting, vi får ett bekräftelsemail på att det kommit fram.
    Tack! Det känns helt otroligt bra! Glad
  • Yrja M
    Veronica1 skrev 2013-04-25 14:39:44 följande:
    Nu har jag mejlat igen....

    Hoppas!
    Jag håller tummarna för att ni får svar. Annars får ni väl testa att ringa dem. fast det kanske ni redan testat också?
  • Veronica1
    Yrja M skrev 2013-04-25 18:23:57 följande:
    Jag håller tummarna för att ni får svar. Annars får ni väl testa att ringa dem. fast det kanske ni redan testat också?
    Tack för tummarna Glad! Vi har inte provat att ringa, men vi kanske borde snart...
  • Veronica1

    Min sambo ringde till Gennet & sen har det gått fort Glad. Våra mail hade hamnat i skräpposten! Nu har vi skickat in allt dom behöver inför vårat FET, jag är väntlös & vill att det ska gå fort! Hoppas på en lämplig donator så fort som möjligt. Någon som vet om dom har stängt över sommaren?

    Ha det gott Glad

    Hur mår du Yrja?

Svar på tråden Gennet i Prag, någon?