Gennet i Prag, någon?
Hej!
Någon som vet något om Gennet i Prag? Vi tyckte att dom verkade bra & därför valde vi den kliniken, men det var svårt. Nu börjar jag tveka, någon som har haft något med dem att göra?
Tack på förhand
Hej!
Någon som vet något om Gennet i Prag? Vi tyckte att dom verkade bra & därför valde vi den kliniken, men det var svårt. Nu börjar jag tveka, någon som har haft något med dem att göra?
Tack på förhand
Ingen?
Nu har jag mejlat igen....
Hoppas!
Min sambo ringde till Gennet & sen har det gått fort . Våra mail hade hamnat i skräpposten! Nu har vi skickat in allt dom behöver inför vårat FET, jag är väntlös & vill att det ska gå fort! Hoppas på en lämplig donator så fort som möjligt. Någon som vet om dom har stängt över sommaren?
Ha det gott
Hur mår du Yrja?
Ingen som har erfarenhet av Gennet???
Hej igen!!!
Är det fortfarande ingen som har varit till Gennet? Jag skulle så gärna vilja veta lite om dom :) Vi kommer förhoppningsvis att åka dit i slutet på oktober eller november.
Fortfarande ingen???
Har redan varit där en gång i oktober. Blev gravid & trodde att allt skulle gå bra, tyvärr MA i vecka 13 :'(
Hej! Jag har också varit där nu . Helnöjd med kliniken! Blev gravid, men fick ett MA i v. 13
. När var du där? Vi ska förhoppningsvis snart dit igen.
Hej! Jag har också varit där nu . Helnöjd med kliniken! Blev gravid, men fick ett MA i v. 13
. När var du där? Vi ska förhoppningsvis snart dit igen.
Willellie; Grattis va roligt! Jag har ungefär samma frågor dom fiamedbarn .
Ja det var första försöket, helt fantastiskt efter så många misslyckanden. Ja väntetiden är 4-6 månader, vi fick vänta 4 månader precis förra gången. Nu hoppas jag att det går lika fort den här gången!
Willellie; så härligt för dig att det lyckades, jag får lite mer hopp när jag hör att andra lyckas . Kliniken ville att jag skulle vänta fyra månader efter mitt MA, så om ca två månader kan vi sätta igång igen. Dom skulle göra allt för att skynda på allt.... förhoppningsvis kanske jag kan sätta igång med behandlingen i april. Blandade känslor... glad, förväntansfull & rädd på samma gång.
Kram
Willellie; tack för tummar & tår , det kan behövas! Vi har oxå Pavla, hur gullig som helst! Är super nöjd med henne. Ja den här väntan är grym, hatar att vänta....
Vi sätter in två embryon, skulle kunna tänka mig tre för att öka chanserna ännu mer. Men jag tror att två är max.
Ha det så bra!