• willellie

Gennet i Prag, någon?

Har varit på gennet i Prag. Fortfarande intresserad av erfarenheten av kliniken?

• willellie

Tråkigt att höra om ditt MA. Var där i februari 2013. Har nu världens sötaste lilla tjej i min famn:).

• willellie

Vi gjorde äggdonation, färskförsök som lyckades direkt:). Efter många misslyckade ivf så vågade jag inte hoppas att det skulle fungera denna gång.. Blev förvånad när jag fick plus för första gången! Veronica1: snart är det din tur:). Är du på gång med nytt försök nu?
    Vi valde till embryoscope för att kunna välja ut de bästa embryona, satte in 2 st 5-dagars. Tyvärr blev det inga till frysen:(.

• willellie

Fiamedbarn: vad härligt att ni kunde bli gravida på egen hand:). Utesluter heller inte att använda gennet en gång till. Är också till åren.. När vi gjorde var det ingen väntetid, så det verkar som kliniken har fått mer att göra!

• willellie

Veronica1: vad skönt om ni är igång i april. Är ju inte så länge ändå. Men samtidigt är ju all väntan jobbig i sig tyvärr. Vill gärna höra hur det går för dig och håller tummar och tår !
    Vem är din koordinator där? Vi hade Pavla som jag tycker var jättebra.

Svar på tråden Gennet i Prag, någon?