Gennet i Prag, någon?
Har varit på gennet i Prag. Fortfarande intresserad av erfarenheten av kliniken?
Har varit på gennet i Prag. Fortfarande intresserad av erfarenheten av kliniken?
Tråkigt att höra om ditt MA. Var där i februari 2013. Har nu världens sötaste lilla tjej i min famn:).
Vi gjorde äggdonation, färskförsök som lyckades direkt:). Efter många misslyckade ivf så vågade jag inte hoppas att det skulle fungera denna gång.. Blev förvånad när jag fick plus för första gången! Veronica1: snart är det din tur:). Är du på gång med nytt försök nu?
Vi valde till embryoscope för att kunna välja ut de bästa embryona, satte in 2 st 5-dagars. Tyvärr blev det inga till frysen:(.
Fiamedbarn: vad härligt att ni kunde bli gravida på egen hand:). Utesluter heller inte att använda gennet en gång till. Är också till åren.. När vi gjorde var det ingen väntetid, så det verkar som kliniken har fått mer att göra!
Veronica1: vad skönt om ni är igång i april. Är ju inte så länge ändå. Men samtidigt är ju all väntan jobbig i sig tyvärr. Vill gärna höra hur det går för dig och håller tummar och tår !
Vem är din koordinator där? Vi hade Pavla som jag tycker var jättebra.