Inlägg från: Anonym (Emelie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emelie)

Låta honom spruta i ansiktet?

Jag har varit tillsammans med min kille i 1,5 år och vi har det bra tillsammans, både generellt och bra sexliv.. häromdagen kom det fram att han fantiserar om att få spruta i ansiktet. Jag blev ganska ställd för jag trodde inte de om honom och det märktes att det var lite svårt och pinsamt för honom att berätta.. han hade säkert tänkt på det ett tag.

Jag tycker mest att det verkar onödigt och kladdigt, men jag vet inte. Är orolig att få i ögonen också :P

Hur gör ni andra tjejer? Vill era killar spruta i ansiktet? Låter ni dem göra det? 

• Svar på tråden Låta honom spruta i ansiktet?
  • Anonym (Emelie)
    Madida skrev 2013-04-24 17:37:23 följande:
    Vad vi andra gör spelar ju egentligen absolut noll roll.  Vill du inte så låter du bli. Vill du testa så gör du det. Att få det i ögonen är ingen höjdare dock men det är bara att blunda Solig

Om det "bara" är så att du känner att det är onödigt och kladdigt så skulle du ju kunna testa iaf en gång om han nu verkligen vill. Det är ju bara att tvätta av ansiktet efteråt  Hade det varit så att du mådde dåligt av tanken, tyckte det var förnedrande eller så så hade jag inte gjort det om jag var du.
    Bra svar! Jag vill mest veta typ hur vanligt det är... och om "vanliga" killar också vill göra det. Associerar det mest med porr och mer "kinky sex" om du förstår vad jag menar.
    Anonym (Wyt) skrev 2013-04-24 17:41:47 följande:
    Är kille men det har aldrig varit några problem att spruta min tjej i ansiktet. Det är väl bara att blunda(i ögat kan det svida). Kan du ta sperma i munnen utan problem eller tycker du inte om det? Har du inga problem med det så är det heller inga problem med sprut i ansiktet.
    Sväljer ibland, när det faller sig så.

• Anonym (Emelie)
    Madida skrev 2013-04-24 17:59:30 följande:
    Jag kan inte svara på hur vanligt det är eftersom jag bara kan utgå från mitt eget sexliv. Hos mig har det förekommit i så gott som alla mina relationer. För mig är det sexigt och har absolut ingenting med förnedring/porrskador att göra.
    Mitt tips är att inte tänka så mycket på vad andra gör, tycker och tänker. Skitsamma om alla dina vänner tycker päron är äckliga, gillar du det så gillar du det. Med på hur jag menar?  
    Tack för att du skriver så bra :)

Hur gammal är du då? Har det varit på ditt initiativ eller killarna som velat? 
  • Anonym (Emelie)
    keron skrev 2013-04-24 18:29:46 följande:
    Nope, jag vill inte att min sambo sprutar mig i ansiktet, även om jag vet att han skulle vilja göra det. Jag tycker att sperma är skitvidrigt och att det känns förnedrande att bli nersaggad i ansiktet, och jag går inte igång på förnedring. Även om min sambo absolut inte skulle vara ute efter att förnedra mig.
    Finns andra ställen att spruta på/i. Som en kondom
    Haha, svårt att tänka mig nåt mer osexigt än en kondom! Jättebra om man är i ett läge där man oroar sig för graviditet eller är singel och har sex med flera, men skönast när man slipper kondomer :)
Svar på tråden Låta honom spruta i ansiktet?