Anonym (Emelie) skrev 2013-04-24 17:14:05 följande:
Jag har varit tillsammans med min kille i 1,5 år och vi har det bra tillsammans, både generellt och bra sexliv.. häromdagen kom det fram att han fantiserar om att få spruta i ansiktet. Jag blev ganska ställd för jag trodde inte de om honom och det märktes att det var lite svårt och pinsamt för honom att berätta.. han hade säkert tänkt på det ett tag.
Jag tycker mest att det verkar onödigt och kladdigt, men jag vet inte. Är orolig att få i ögonen också :P
Hur gör ni andra tjejer? Vill era killar spruta i ansiktet? Låter ni dem göra det?
Jag har aldrig sprutat någon i ansiktet, men den dagen kommer nog. Om du enbart tycker det verkar "onödigt och kladdigt" så kan jag ju tycka att du kunde låta honom få göra det. Och blunda. För det finns väl annat man gör för sin partner utan att man stenhårt går igång på det själv, för den andras skull?
Tycker du däremot att det känns helt fel för dig, ja, då ska du ju inte göra det.
Jag är glad att du iaf inte genast tog för givet att din kille vill förnedra dig i alla fall, vilket är vanligt. Själv anser jag att om man har en kille som vill förnedra en, eller
tror att han vill förnedra en, då kanske man ska ta sig en funderare på hur man har det i sitt förhållande.