Inlägg från: Anonym (Wyt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Wyt)

Låta honom spruta i ansiktet?

Är kille men det har aldrig varit några problem att spruta min tjej i ansiktet. Det är väl bara att blunda(i ögat kan det svida). Kan du ta sperma i munnen utan problem eller tycker du inte om det? Har du inga problem med det så är det heller inga problem med sprut i ansiktet.

• Anonym (Wyt)
    HasseA skrev 2013-04-24 17:41:52 följande:
    Jag har aldrig sprutat någon i ansiktet, men den dagen kommer nog. Om du enbart tycker det verkar "onödigt och kladdigt" så kan jag ju tycka att du kunde låta honom få göra det. Och blunda. För det finns väl annat man gör för sin partner utan att man stenhårt går igång på det själv, för den andras skull?

Tycker du däremot att det känns helt fel för dig, ja, då ska du ju inte göra det.

Jag är glad att du iaf inte genast tog för givet att din kille vill förnedra dig i alla fall, vilket är vanligt. Själv anser jag att om man har en kille som vill förnedra en, eller tror att han vill förnedra en, då kanske man ska ta sig en funderare på hur man har det i sitt förhållande. 
    Skilj på dominans och förnedring.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (Emelie) skrev 2013-04-24 17:46:30 följande:
    Bra svar! Jag vill mest veta typ hur vanligt det är... och om "vanliga" killar också vill göra det. Associerar det mest med porr och mer "kinky sex" om du förstår vad jag menar.

Sväljer ibland, när det faller sig så.

Det är upp till var och en, jag gör det och flera jag känner. Faktiskt så tror jag att en tjej som inte lät mig göra det åtminstone då och då skulle gå bort som partner. I alla fall skulle det vara ett minus.
  • Anonym (Wyt)
    HasseA skrev 2013-04-24 17:54:35 följande:
    Jag har inte pratat om dominans - och det tror jag inte TS heller gjorde.

Jag tror de flesta förstår att det är helt annorlunda om man kommit överens, om tex tjejen gillar att bli dominerad, eller till och med förnedrad. Utan att man måste lägga till "Nu menar jag förstås inte...bla bla". Blir lite trött på såna här kommentarer om så självklara saker, faktiskt. Folk har väl hjärnor själva? Eller var det så svårt att förstå att min text inte innefattade överenskommen dominans? bah

Vad gaggar du om? Du tog ju upp själva konceptet dominans, huruvida det handlar om överenskommen sådan eller ej har inte med saken att göra. Blir lite tröpp på sådana här kommentarer om icke självklara saker på grund av formulering faktiskt.
  • Anonym (Wyt)
    Madida skrev 2013-04-24 17:59:30 följande:
    Jag kan inte svara på hur vanligt det är eftersom jag bara kan utgå från mitt eget sexliv. Hos mig har det förekommit i så gott som alla mina relationer. För mig är det sexigt och har absolut ingenting med förnedring/porrskador att göra.
    Mitt tips är att inte tänka så mycket på vad andra gör, tycker och tänker. Skitsamma om alla dina vänner tycker päron är äckliga, gillar du det så gillar du det. Med på hur jag menar?  
    Men hur uppfattar du att bli sprutad i ansiktet? För mig är det 4 saker samtidigt.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (hmm) skrev 2013-04-24 18:44:52 följande:

Hahaha "det är väl bara att blunda".....Har du själv testat att få sperma i ansiktet eller?
    Nej men jag har ju ögon att se med och litar på vad min partner säger, säger hon att hon tycker om det så varför skall jag tvivla på det?
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (Thats me) skrev 2013-04-24 18:59:13 följande:
    Jag gillar lika mycket när min kille sprutar på mej som i mej. Var han sprutar spelar ingen roll utan han kommer där han kommer beroende var han är nar han kommer.
    Jag gillar ifs sperma väldigt mycket och tycker det hör till sexet lika mycket som själva sexet. Precis som när jag sprutar ner honom i en fontän och vi "ligger" där och sexar i en blöt pöl.
    Lika så försatsen. Finns inget bättre än att leka med den med tungan och hetsa upp min kille ännu mera Flört
    De gånger han frågar var jag vill att han ska komma är det oftast på brösten eller i ansiktet (munnen) 
    Thats me    
    En flicka som just har fått ta emot en laddning sperma i ansiktet och visar att hon gillar det är både porrigt och vackert/erotiskt på samma gång. Oerhört upphetsande för en normal man.
  • Anonym (Wyt)
    Zoja skrev 2013-04-24 20:16:09 följande:
    Jag har blivit sprutad i ansiktet några gånger, det är en speciell känsla att få en sats där. Men har även lyckats få det i ögonen som då blivit riktigt röda ett par timmar efteråt. Jag gillar inte lukten av sperma, och vill därför inte bli sprutad i ansiktet så ofta.
    Som jag sa tidigare så är det en väldigt speciell känsla för killen också, givetvis behöver man ju inte göra det varje gång man knullar men de gånger det sker känns det fantastiskt.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (Thats me) skrev 2013-04-24 20:32:12 följande:

Porrig känsla vet jag inte om jag upplevt dock. Han kanske gör det. Vet att han gillar det väldigt mycket iaf. Men en upphetsande känsla känner jag.
    Dock tror jag man måste gilla sperma för att gilla bli sprutad i ansiktet, eller på kroppen. Gör man inte det som tjej tror jag man kan tycka det är rätt äckligt.
    Men den känslan har jag absolut ingen erfarenhet av  
    Som man känner man sig accepterad och viril.
  • Anonym (Wyt)
    Anonym (hmm) skrev 2013-04-24 22:02:40 följande:

Hur då? Överläge?
    Vad har accepterad och viril att göra med överläge?
Svar på tråden Låta honom spruta i ansiktet?