Inlägg från: Lilla Ladyn |Visa alla inlägg
  • Lilla Ladyn

BF januari 2014

Hej tjejer. Jag plussade igår. Känns helt ofattbart. Det var nog första äl sedan jag slutade med piller vid nyår. Tog rosentot och vips så kom ägglossningen iigång och plussset likaså. :) jag är nu i början av v 5 tror jag. BF 15 januari?! Är gärna med här och följs åt :)

• Lilla Ladyn

Hejsan tjejer.

Jag plussade i torsdags och är nu i V.5 (4+3)
    Jag undrar om jag får vara med här? vill någon hjälpa mig att lägga till mig på listan?

15/1 Lilla Ladyn 26 år första barnet

Tack =)   

• Lilla Ladyn

Hejsan. Jag är ju i V.5 nu (4+4) så det är ju tidigt men jag känner mig inte alls gravid! Lite molvärk bara och pyttelite ömma bröstvårtor. Jag kan inte alls glädjas åt detta, känns som att jag väntar missfall inte barn bara för att jag inte har symptom. Är ju första graviditeten så har inget att jämföra med :/ Värkar ju som att alla som fått missfall var symptomfria :( Vad tror ni är det ovanligt att inte ha några direkta symptom än? Är det någon här som fick sina först efter typ V.6 ? Vill någon hjälpa en orolig själ hihi...

• Lilla Ladyn

Tack alla för uppmuntran idag och att ni delade med er om era symptom osv. Jag får försöka tänka anourlunda nu fast det inte är så lätt :)

• Lilla Ladyn

Mariafii skönt att höra att du känner typ samma symptom som mig. Har fortfarande väldigt svårt att glädjas för jag är så nervös. I morgon går jag in i V 6. Spännande och galet nervöst för det är väl i den 6:e veckan det gäller att det lilla hjärtat börjar slå:)

Jag har tid hos barnmorska den 11 juni. Tror ni att dom kollar om hjärtat söår då eller måste man vänta yttligare tills man bokat vul?

• Lilla Ladyn

Mariafii menar du att jag måste vänta till v typ 18 för att få se om hjärtat börjat slå. Kan man inte få gå tidigare om man bokar på privat klinik?

• Lilla Ladyn

Veronica76 och ulrika 260. Va spännande. Hur känner ni er, vad har ni för symptom? Fått några nya v 7?

Svar på tråden BF januari 2014