BF januari 2014
Ulrika260 oj va lustigt:) men då står nog allt rätt till iaf. Härligt att ha vanan inne ?
Tjejer ni som har molvärk... Har ni det hela tiden eller kommer det och går, typ från dag till dag?
Ulrika260 oj va lustigt:) men då står nog allt rätt till iaf. Härligt att ha vanan inne ?
Tjejer ni som har molvärk... Har ni det hela tiden eller kommer det och går, typ från dag till dag?
Lillfrö så känner jag med. I dag är nog första dagen jag inte kännt det så mycket. Synd att man inte vågar njuta av att inte lida av en massa obehagliga symptom hihi. Är det ditt första barn?
Oj va inte meningen att det skulle bli ett ? :)
Hej tjejer.
Jag är i v7 nu och har haft mokvärk till och från i princip hela tiden men denna vecka har jag vid två tillfälken vart med om att jag fått en krampliknande smärta i tjejmagen. I natt vaknade jag av detta, kändes som den värsta mensvärk! Men det gick över efter bara 5 min.
Är det någon som har vart med om detta utan att det varit någon fara??
Jag brukar inte skriva här så ofta men jag läser hela tiden.
Nu har jag panik... Jag är i v 7 men helt plötsligt har alla mina symptom försvunnit, molvärk och ömma bröst. I söndags vaknade jag av att det krampade till i magen i typ 5 min men har inte kommit något blod. Fick sådan krampaktigt kännsla en dag förra veckan med.
Det måste väl tyda på att fostret dött eftersom alla symptom bara försvann??? Hjälp!
Jag är nu i V 8 och har gått en hel vecka nu utan symptom. Fick en krampaktig kännsla i magen förra söndagen och sedan var alla symptom borta, förutom att jag är trött. Vul på fredag :/ Någon mer som "tappat" symptom så tidigt?
Hehe du kanske menade varför jag ska göra vul istället för ul?! Det är för att jag tänkte att dom nog kan se lättare så tidigt med vul.