BF januari 2014
Sambon jobbar i spanien i några veckor och jag håller på att planerar åka dit när jag är i v 13-14.
Stödstrumpor och dricka vatten.
Det kan vara värmeutslag.
Jag hade mycket utav dessa känslor med första barnet. Ibland så ifrågasatte jag mig själv ifall jag ville det här. Men ungefär i mitten av graviditeten så blev jag mer och mer positiv till graviditeten. Jag tänkte mycket på hur livet skulle bli osv. Man vet ju att ens hela liv kommer förändras och aldrig bli densamma. Läskigt :) men man smälter allting. Tillåt dig att känna så, det är helt OK :)
Har en bugaboo donkey.
Har varit på 4 st ultraljud och ska gå på ett till.
Om exakt en vecka är vi i december månad och då kommer vi kunna säga att nästa månad ska vi ha barn 
Är också kvar. Är i vecka 32+0.
Är så trött på att vara gravid nu. Men tiden kommer gå fort, jul och nyår och sedan bebis kan man säga 
Har BF den 29:e januari och har mycket förverkar. Detta är mitt andra barn.
Sammandragningarna för mig känns som ett sug från magen och inblandade ett tryck mot rumpan. Magen blir hård och ibland sne. Tex rumpan som sticker ut på ena sidan.
Jag har haft förvärkar som liknar mens smärta. Ibland vet man inte om man har ont i magen för att man behöver gå på toaletten eller om det är förvärkar men jag har haft förvärkar. Jag har 18 dagar kvar och var på ultraljud i fredags och han väger redan 3,7 kg. Bebisarna ökar med 25 gram per dag!
Tittar just nu på kanal 5, programmet heter Livet på BB.
Hej! Fick en son igår klockan 9 på morgonen. Han vägde 4,6kg och 56cm lång!
Samma här, äter betydligt mindre pga mindre aptit men vågen står på samma siffra. Konstig!