• Kalle82

Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga

Ja, som rubriken säger, liten nyfiken på hur det ser ut.
    Och den andra frågan är om ni tjejer som är lite promiskuösa av er föredrar stora kukar, alltså över medlet.
    Min uppfattning är att en stor kuk är både mer visuellt tändande och ger en skönare fysisk stimulans än en inom medlet eller under.
    Detta är självklart rätt individuellt, men den stora massa verkar föredra stor när dom en gång haft det. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga
  • Ermenegildo
    Kalle82 skrev 2013-04-30 15:54:57 följande:
    Mjo, jag tvekar dock starkt på att kvinnor ljuger om vilken storlek dom föredrar på nätet, speciellt då det stämmer bra överens om det jag hört tjejer säga i det verkliga livet.
    Men som jag skrev, det finns få tjejer som dig och jag önskar att det fanns mer, eller ja, jag tror majoriteten män önskar att det fanns fler som dig eftersom majoriteten män inte besitter det majoriteten kvinnor har som en preferens.
    Det är bra skevt alltså, moder natur i sitt esse! 
    Du, jag tror att du skulle ha svårt att få pippa även om du hade en 25 cm dong. Få kvinnor uppskattar killar som fast de fyllt 30 fortfarande är besatta vid sin kukstorlek.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • lilletrille
    Kalle82 skrev 2013-04-29 17:54:09 följande:
    För då skulle du inte skrivit som du gjort.

Kalle82 skrev 2013-04-29 17:54:09 följande:
    För då skulle du inte skrivit som du gjort.

Jag har uppenbarligen sett mig mer omkring än vad du har..
  • millan darling
    millan darling skrev 2013-04-30 15:48:58 följande:
    Precis. Om man är anonym och det inte har några konsekvenser så kan man ju skriva vilken skit som helst. Vilket jag också tror görs också i viss utsträckning. Hur som helst är det ju ganska svårt att verifiera det hela och då blir det svårt att dra några som helst vettiga slutsatser.

Allt detta är inte sant, ändå står det på internet:

Jag är blondin.
    Elefanter är blå.
    Eiffeltornet är 428 m högt.
    Jag har legat med mer än 100 olika killar.
    Jag har 2.0 på högskoleprovet.
    En 50 cl ölburk rymmer 69 cl öl.
    Två meter motsvarar 200 cm.
    Jag gillar att bli tagen hårt bakifrån.
    Radien av en cirkel är exakt hälften så mycket av diametern av samma cirkel.
  • Love Is In The Air

Min sambo har inte särskillt lång, ca 14 cm skulle jag tro och 15 cm i omkrets.

• lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-30 15:57:38 följande:
    Du, jag tror att du skulle ha svårt att få pippa även om du hade en 25 cm dong. Få kvinnor uppskattar killar som fast de fyllt 30 fortfarande är besatta vid sin kukstorlek.

• millan darling
    Kalle82 skrev 2013-04-30 15:54:57 följande:
    Mjo, jag tvekar dock starkt på att kvinnor ljuger om vilken storlek dom föredrar på nätet, speciellt då det stämmer bra överens om det jag hört tjejer säga i det verkliga livet. Men som jag skrev, det finns få tjejer som dig och jag önskar att det fanns mer, eller ja, jag tror majoriteten män önskar att det fanns fler som dig eftersom majoriteten män inte besitter det majoriteten kvinnor har som en preferens. Det är bra skevt alltså, moder natur i sitt esse! 

Tack Kalle, och jag menar det faktiskt. Dock så är jag "förbrukad" så du kanske får tänka om ändå.
  • Ermenegildo
    Love Is In The Air skrev 2013-04-30 15:59:46 följande:
    Min sambo har inte särskillt lång, ca 14 cm skulle jag tro och 15 cm i omkrets.
    Då antar jag att du gråter dig till sömns varje kväll.
  • Love Is In The Air
    Ermenegildo skrev 2013-04-30 16:03:58 följande:
    Då antar jag att du gråter dig till sömns varje kväll.
    Han är en jävel på att använda det han har..

Mitt ex däremot som hade ca 8x7 cm... Kräks 
  • Kalle82
    lilletrille skrev 2013-04-30 15:56:32 följande:

Men varför gör du inte det då? Vi är just nu på ett forum, och du vägrar lyssna..
    Läs vad jag skrivit, jag skrev ju att jag är medveten om att det finns en minoritet som inte uppskattar stora.
  • Kalle82
    Jag har inte svårt för att pippa, haft ganska många tjejer efter mig i mina dagar och jag är just nu i ett förhållande och knullade senast i morse.
    Och har man en liten kuk så är det någon man lider av hela sitt liv, tror du att en person som föddes utan 1 arm inte kommer lida av det hela sitt liv?
    millan darling skrev 2013-04-30 15:58:40 följande:

Allt detta är inte sant, ändå står det på internet:

Jag är blondin.
    Elefanter är blå.
    Eiffeltornet är 428 m högt.
    Jag har legat med mer än 100 olika killar.
    Jag har 2.0 på högskoleprovet.
    En 50 cl ölburk rymmer 69 cl öl.
    Två meter motsvarar 200 cm.
    Jag gillar att bli tagen hårt bakifrån.
    Radien av en cirkel är exakt hälften så mycket av diametern av samma cirkel.
    Men snälla...
    Sannolikheten att dom som säger att dom föredrar större ljuger om det är lika stor att du ljuger om att du inte föredrar det.
    millan darling skrev 2013-04-30 16:02:49 följande:

Tack Kalle, och jag menar det faktiskt. Dock så är jag "förbrukad" så du kanske får tänka om ändå.
    Ja, att du har legat runt som en prostituerad är inte något dom mesta uppskattar, jag menade dock din åsikt angående kukstorlekar vilket du förstod.
    Love Is In The Air skrev 2013-04-30 16:09:35 följande:
    Mitt ex däremot som hade ca 8x7 cm... Kräks 

Satan vad jag lider med honom, ni kvinnor har det så vidrigt jävla lätt i västvärldens samhälle idag alltså.
    Ni kommer aldrig att veta vad riktig hopplöshet och orättvisa är.

Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga