• Lily of the Valley

    Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?

    Jag undrar om det är fler än jag här i krokarna som vill ha lite nya vänner?

    Jag är i 28 år och min sambo 35. Vi bor i ett hus i Valbo och har 2 barn tillsammans. Eira 4 år föddes 1 april 2009 och Atle snart 2 år föddes 16 maj 2011.

    Jag tycker om att umgås med vänner och familj, fika, fynda på loppis, läsa böcker (även fast det mestadels blir tidningar numera), allt härligt i naturen såsom utflykter, upptäcktsfärder, bärplockning osv osv, listan kan göras lång.

    Är du som jag också ute efter en ny vän så hör gärna av dig.

  • Svar på tråden Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?
  • miqkaela
    miqkaela skrev 2013-04-27 22:47:44 följande:
    Jag heter mikaela är snart 23 år
    Hela texten kom inte med från mobilen SkrikandesJag heter Mikaela är snart 23 år, bor i ett hus i Järbo med min sambo Daniel 26 år
    & våran dotter Nowalie som är född 2010 :)
    Söker nya vänner! :) 
  • Lily of the Valley

    Mikaela: Det är inte alltid teknologin funkar som den ska, nu provar jag att skriv från surfplatta för första gången så vi får se hur det går ;) Är ni ursprungligen från Järbo? Själv är jag inflyttad och har inte så stort kontaktnät, så det skulle var kul att skaffa lite nya bekantskaper :)

  • miqkaela

    Min sambo är uppvuxen i Järbo & jag är uppvuxen i Storvik & Sandviken.
    Jag flyttade till Järbo 2008 när jag & sambon flyttade ihop.
    Har inte alls så mycket vänner kvar sen jag skaffade barn så det skulle vara roligt att träffa någon ny Glad 

    Vart kommer du ursprunligen ifrån? Glad 

  • Lily of the Valley

    Jag kommer från en liten by i Jämtland, så jag har långt "hem" till min familj och släktingar. Dvs ännu mindre socialt kontaktnät. Vad pysslar du med om dagarna då? Själv gör jag praktik på en förskola via arbetsförmedlingen. Har sökt förskollärarlinjen till hösten och håller tummarna att jag kommer in!!

  • miqkaela

    Håller tummarna att du kommer in Skrattande
    Just nu så jobbar jag deltid som receptionist, men det är väl inte det jag vill
    hålla på med i framtiden, men det duger just nu Glad Annars är jag hemma med dottern, sambon jobbar 5 skift på sandvik så han jobbar "jämt" känns det som. Tungan ute

  • Krissy

    Hej 
    Jag letar också efter lite nya vänner.
    Bor dock i bomhus men har bott i valbo innan jag flyttade.
    Har en son född 2010

    Hur länge hade du bott i Valbo? 

  • toksnippa

    Jag har aldrig emot fler vänner! Du vet ju vem jag är iallafall. Dock är det nästintill helt omöjligt att vara social i veckorna då jag kommer hem sent, där saknar jag föräldraledigheten MASSOR! 

    Hittar gärna på något!

    Er som inte vet vem jag är så bor jag i Valbo med sonen född 2010 och maken som är 32 år. Själv är jag 31 år - gillar fotografering, djur och naturen, fika, matlagning, loppisar, pyssla med miljarder småprojekt som aldrig slutförs (hmm...).. Filmer och umgås med mina nära o kära. 


    ♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Lotten73

    Jag har två barn pojke på 5 år och tjej på 7 år.
    Både dom och jag som är snart 40 år skulle vilja ha nya vänner som bor i Gävleborgstrakten.
    Vi bor i Valbo.
    Vi behöver någon att ha roligt med medan mammorna umgås kan ju våra kära barn leka och ha kul.
    Bara maila min inbox om du är intresserad eller svara här.

    Lotta

  • Lily of the Valley
    miqkaela skrev 2013-05-08 22:29:09 följande:
    Håller tummarna att du kommer in Skrattande
    Just nu så jobbar jag deltid som receptionist, men det är väl inte det jag vill
    hålla på med i framtiden, men det duger just nu Glad Annars är jag hemma med dottern, sambon jobbar 5 skift på sandvik så han jobbar "jämt" känns det som. Tungan ute
    Tackar :)
    Skönt att du har ett jobb som duger tills vidare i alla fall, det har inte jag så det känns helt rätt att börja plugga nu. Har du funderat något på vad du vill bli "när du blir stor"? ;)
Svar på tråden Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?