• Lily of the Valley

Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?

Jag undrar om det är fler än jag här i krokarna som vill ha lite nya vänner?

Jag är i 28 år och min sambo 35. Vi bor i ett hus i Valbo och har 2 barn tillsammans. Eira 4 år föddes 1 april 2009 och Atle snart 2 år föddes 16 maj 2011.

Jag tycker om att umgås med vänner och familj, fika, fynda på loppis, läsa böcker (även fast det mestadels blir tidningar numera), allt härligt i naturen såsom utflykter, upptäcktsfärder, bärplockning osv osv, listan kan göras lång.

Är du som jag också ute efter en ny vän så hör gärna av dig.

• Svar på tråden Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?
  • Dandountiii
    Lily of the Valley skrev 2013-07-02 00:45:51 följande:
    Den här veckan har vi besök av min syster med familj :) Men jag ses gärna nåt nästa vecka!

Vi bor på Stålbergavägen, det är mellan Ludvigsbergsskolan och Farmec-huset (änglahöjden) där Dilens Saluhall ligger.

Vart bor ni? Varför flyttade du/ni hit från Sthlm?
    jag flyttade pga familjeproblem...

jag bor på vretasvägen bredvid ludvigsbergskolan 
    Eleanor 130412 <3
  • toksnippa

Jag har svårt att ses nästa vecka då jag ännu inte gått på semester, får hoppas det passar en annan gång

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Dandountiii
    toksnippa skrev 2013-07-02 19:48:16 följande:
    Jag har svårt att ses nästa vecka då jag ännu inte gått på semester, får hoppas det passar en annan gång
    eh det kommer fler veckor framöver  ;)
    Eleanor 130412 <3
  • toksnippa

jo det var ju det jag skrev, att det kanske passar en annan gång. Har väldigt svårt o få till träffar mitt i veckorna så därav mitt svar.

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Lotten73

Gör ett nytt försök att skaffa vänner.
    har du barn runt 5 och 7 år så vore det hemskt skoj att ses och att dom får leka lite och att vi vuxna fikar eller så.
    Är 40 år och min make 36.
    Hör av dig.

• Lily of the Valley

Hej allesammans!

Nu är det sommar och många är bortresta eller har fullspäckat med aktiviteter på hemmaplan, så jag förstår att det inte skrivs så mycket här i tråden :)

Vad gör ni nu i sommar? Själv är jag med familjen och hälsar på mina släktingar i Jämtland just nu, sen ska vi åka till Gotland en vecka. Men i augusti skulle det sitta fint med en lekträff :)

Vilka är med på att ses? jag, toksnippa, krissy, dandountiii?

Hoppas ni allesammans har en underbar sommar!

• Mamma Sarah

Hej!

Jag letar också efter nya vänner :) Jag heter Sarah,är 28 år, bor i Valbo med min sambo som är 30 år och min  son som är född 2010. Vi flyttade till Gävle hösten 2008 ifrån Borlänge, men jag är uppvuxen i Stockholm.

Jag studerar till förskollärare, så jag och sonen har sommarlov tillsammans. Hoppas att ni också har en härlig sommar. Det skulle vara trevligt att ses någon dag när jag är hemma :)

Lily of the Valley: Hoppas att du kommer in på utbildningen i höst :) 

• Fiaaif

Hej! Jag hoppar också in här om det är ok!

Jag bor med min sambo i bomhus och vi har en gabb på två år. Jag är 29 år.

Jag ses gärna, både med och utan barn! Eftersom jag jobbar i stan, Gävle, kan jag gärna luncha någon dag också :)

• toksnippa

Jag har bara semester en vecka till och den är fullbokad, sen börjar vardagen åter i två veckor. Sen går jag ned i tid för att hinna med vardagen då maken kommer jobba utomlands. Ska iallafall vara ledig en dag i veckan då så jag bör ju kunna vara med då isåfall om någon träff sammanträffar då

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Krissy

Hej igen! jag har tagit ett data uppehåll i sommar och bara njutit av de fina vädret. Men nu är jag tillbaka Jag bor som sagt i s Bomhus har en son född 2010, och en bebis i magen som Kommer i början av nästa år I höst kommer jag jobba och plugga. Hur är de med Er andra?

Svar på tråden Nya vänner i Gävle/Valbo/Sandviken?