Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre

Anonym (En som vill veta) skrev 2013-04-28 16:34:35 följande:

Hur/vad bör vi förändra oss i förhållandet för att ni ska känna attraktion till er partner igen?

Fysiskt: Hur ska formen se ut om ni får bestämma? Vi killar kanske har låtit ölen och soffan forma oss till stora degbullar.

Sluskfaktorn: Hur önskar ni att vi klär oss och vårdar oss? Att favoritbyxorna är mjukisbyxor och att rakhyveln träffar hakan en gång varanann vecka kan kanske vara en brandsläckare.

Socialt beteende: Hur önskar ni att vi för oss? Är vi ert pinsamma bihang?

Uppvaktande: Har vi gått så långt att vi helt enkelt glömt hur vi ska göra för att ragga upp er igen

Du var mig en kissnödig jäkel. Ska du fråga FL:s tantmaffia om hur du ska uppföra dig? Man up!
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    Anonym (Zyprexa) skrev 2013-04-28 17:20:41 följande:

Haha, inte konstigt att det finns så många usla älskare om dom resonerar som du, dvs saknar förmåga till självrannsakan och att dessutom dissa andra män som är så pass macho att dom kan rådfråga kvinnor utan att känna sig förminskade!

Gubbmaffian har spätt på mina fördomar!  
    "Förminskad"? Vad är det för jäkla Mitt Livs Novell-uttryck.? Att vara självreflekterande betyder just att man reflekterar över sig själv, inte att man frågar ett gäng random anonyma kvinnor på nätet om hur man ska bete sig. Vill man fråga någon så frågar man väl sin partner.
  • Ermenegildo
    Anonym (Zyprexa) skrev 2013-04-28 18:13:06 följande:
    Så den enda människa du rådfrågar här i världen om hur du bör agera i olika situationer är din partner. Snacka om ensidigt. Inte konstigt att du kläckte ur dig det du gjorde om du bara har en människa som ger dig input i viktiga frågor.
    Nä, det är det inte. Men jag ber inte om anonyma tips på nätet hur jag ska bete mig i ett förhållande. Folk är för ängsliga idag. Här är ett exempel:

Svar på tråden Kvinnor.. Hjälp oss killar att bli bättre